// جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

بازی Detroit: Become Human بسیار پیچیده تر از بازی‌های دیگر کوانتیک دریم است

دیوید کیج، کارگردان Detroit: Become Human از ۲۰ برابر پیچیده‌تر بودن این بازی نسبت به هر بازی دیگر استودیو کوانتیک دریم خبر داده است.

کوانتیک دریم (Quantic Dream) همواره برای ارائه یک تجربه سینمایی از بازی‌ها، فراتر از گیم‌پلی شناخته می‌شود؛ به عنوان نمونه می‌توان به Heavy Rain و اخیرا بازی Beyond: Two Souls اشاره کرد. هر دوی این بازی‌ها دارای روایاتی دقیق هستند و همواره از پایان‌های مختلفی پشتیبانی می‌کنند. با این حال، ظاهرا محصول بعدی این توسعه‌دهنده بسیار بلندپروازانه‌تر از محصولات قبلی خواهد بود.

این موضوع در جریان گفتگو GamesIndustry با دیوید کیج، موسس کوانتیک دریم و کارگردان بازی Detroit: Become Human فاش شد، جایی که کیج در رابطه با اسکریپ بازی سخن گفت:

باید صادق باشیم، این یک محصول بزرگ است. تنها تمام کردن اسکریپ Detroit، چیزی بیش از دو سال به طول انجامید و این کار در طول ۶ روز هفته بود. مسلما ۲۰ برابر پیچیده‌تر از هر چیزی است که تا کنون انجام داده‌ایم. این برای رسیدگی توسط یک نفر بسیار زیاد است.

او در ادامه تایید کرد که در این راه یک تیم برای «پیگیری شاخه‌های فرعی و یافتن ایده‌های خوب برای هر کدام»به او کمک می‌کند:

زمانی که تنها یک ذهن باشد، شما فقط می‌توانید ایده‌های خوب بسیاری را در یک روز داشته باشید. اینکه یک کار گروهی است، به من کمک می‌کند،‌ اما این [کار] با چیزی خیلی شخصی آغاز می‌شود.

در حال حاضر، اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه Detroit: Become Human منتشر نشده است. این بازی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده