نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

تمامی محتویات بازی Titanfall 2 رایگان خواهند بود

استودیو ریسپاون اعلام کرد که تمامی نقشه‌ها و حالت‌های این بازی به صورت رایگان عرضه خواهند شد.

یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر بازی‌های ویدیویی امروزی، سیزن پس است که گیمر‌ها با خرید آن می‌توانند به بسته‌های الحاقی بازی‌ها دسترسی داشته باشند. با این حال امروز استودیو ریسپاون با انتشار پستی در سایت خود اعلام کرد که بازی Titanfall 2 فاقد Season Pass بوده و تمامی محتویات آتی آن از قبیل نقشه‌ها و حالت‌ها به صورت کاملا رایگان در اختیار تمامی کاربران بازی قرار خواهند گرفت.

ریسپاون پیش از این هم اعلام کرده بود که قصد دارد محتوای دانلودی بازی را به صورت رایگان عرضه کند. با این حال اعلام شده بود که هزینه ساخت محتویات آینده بازی احتمالا از طریق فروش آیتم‌های تزئینی تامین خواهد شد. ولی در متن اخیری که این استودیو منتشر کرده، هیچ اشاره‌ای به وجود چنین آیتم‌هایی در بازی نشده است:

هدف ما این است که جامعه کاربران بازی یکپارچه باقی بماند و ما قصد شاهد تفاوتی بین گیمر‌ها باشیم. به همین دلیل هم تمامی محتویات آینده بازی که با نقشه Angel City آغاز می‌شوند، به رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار خواهند گرفت. پس می‌توان گفت که شما با خرید بازی، به یک تجربه تک‌نفره کامل و یک بخش چند‌نفره دسترسی خواهید داشت که برای مدت زمان طولانی به صورت رایگان از آن پشتیبانی خواهیم کرد.

تایتان‌فال ۲ در تاریخ ۷ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه می‌شود. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را در زومجی تماشا کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده