// دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۶

نمایش چهار بازی واقعیت مجازی یوبیسافت در یک ویدیوی جدید

یوبی‌سافت در یک ویدیوی جدید، بازی‌های واقعیت مجازی آینده خود را شامل Eagle Flight نمایش داده است.

یوبیسافت لاین‌آپ بازی‌های واقعیت مجازی خود را در قالب ویدیویی کوتاه نمایش داده است. در این ویدیو بازی های Werewolves Within ،Star Trek: Bridge Crew ،Eagle Flight و Trackmainia Turb نشان داده می‌شوند. بازی‌های زیر برای هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت (Oculus Rift)، اچ‌تی‌سی وایو (HTC Vive) و پلی‌استیشن وی‌آر (PlayStation VR) عرضه خواهند شد.

Eagle Flight

در این بازی چندنفره بازیکنان قادر به پرواز در کالبد یک عقاب برروی شهر هستند. بازی همچنین دارای حالت‌های مختلف مانند تسخیر شکار است که از حالت Capture the Flag الهام گرفته است. این بازی بعد از انتشار برروی آکیولس ریفت، در تاریخ ۱۸ آبان برای پلی‌استیشن VR‌ منتشر می‌شود. اگر دارنده اچ‌تی‌سی وایو هستید از تاریخ ۳۰ آذر می‌توانید این بازی را خریداری کنید.

Star Trek: Bridge Crew

یک بازی تعاملی چهار نفره ساخته استودیو رد استورم اینترتینمنت است که در آن بازیکنان به سفینه Star Trek رفته و باید در همکاری گروهی سفینه را از نظر فرماندهی، مهندسی و تاکتیکی هدایت کنید. هر اشتباه بر سرنوشت سفینه و همه خدمه تاثیر می‌گذارد. این بازی بعد از تاخیر چندماهه در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۱۷ (۲۴ اسفند ۱۳۹۵) منتشر می‌شود. این بازی برای هر سه هدست آکیولس، وایو و پلی‌استیشن وی‌آر عرضه خواهد شد.

 Werewolves Within

در این بازی چندنفره بازیکنان به دور هم نشسته و باید در نهایت گرگنما را از میان خود تشخیص دهند. Werewolves Within پنج تا هشت نفر را پشتیبانی می‌کند. یوبی‌سافت این بازی را در پاییز ۱۳۹۵ منتشر می‌شود.

Trackmainia Turb

یک بازی رانندگی آرکید از سری Trackmainia است که پیش‌ از این برای پلتفرم‌های خانگی منتشر شده بود. با این حال یوبی‌سافت از انتشار این بازی در تعطیلات کریسمس برای هدست‌های واقعیت مجازی خبر داده است.

|


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده