نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

بازی Titanfall 2 از همان روز انتشارش از پلی استیشن 4 پرو پشتیبانی می‌کند

گویا بازی Titanfall 2 برای به‌کارگیری قابلیت‌های پردازشی پلی‌استیشن 4 پرو نیازی به دریافت محتوای جداگانه ندارد.

سازندگان تایتانفال 2 می‌گویند که این بازی از قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 پرو، نسخه‌ی قدرتمندتر کنسول نسل هشت سونی، هم پشتیبانی می‌کند. طبیعتاً انتظار می‌رود که این امکان با عرضه شدن یک بسته‌ی بروزرسانی برای دارندگان کنسول جدید فراهم شود؛ ولی آن‌طور که پیدا است این موردی است که از همان روز انتشار در ساخته‌ی استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) وجود خواهد داشت.

یکی از کاربران توییتر به‌تازگی از درو مک‌کوی (Drew McCoy)، تهیه‌کننده‌ی تایتانفال 2، پرسیده است که آیا این بازی با دریافت بروزرسانی برای پلی‌استیشن 4 پرو بهینه می‌شود یا خیر. مک‌کوی پرسش وی را این‌طور پاسخ داده است: پشتیبانی [از این کنسول] در دیسک [تایتانفال 2] فراهم شده است.

توییت پشتیبانی تایتانفال 2 از پلی استیشن 4 پرو

با این حساب، بازی Titanfall 2، بدون آنکه نیازی به بروزرسانی خاصی داشته باشد، می‌تواند از توانایی‌های کنسول جدید سونی استفاده کند؛ البته باید انتظار داشته باشیم که کیفیت پشتیبانی بازی از پلی‌استیشن 4 پرو با عرضه‌ی بروزرسانی‌های جدید پیشرفت کند.

پلی‌استیشن 4 پرو قرار است در ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) روانه‌ی بازار شود. تایتانفال 2 هم در روز جمعه ۷ آبان (۲۸ اکتبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. FIFA 17 ،Battlefield 1 و Mass Effect: Andromeda از دیگر بازی‌هایی هستند که توسط الکترونیک آرتز، ناشر سری تایتانفال، عرضه می‌شوند و قرار است که از توان پردازشی بالاتر پلی‌استیشن 4 پرو بهره ببرند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده