نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

نسخه پی سی بازی Mobius Final Fantasy تا یک ماه دیگر در ژاپن عرضه می‌شود

بازی Mobius Final Fantasy طی ماه نوامبر از طریق استیم برای پی‌سی عرضه می‌شود؛ البته فعلاً در کشور ژاپن.

بازی Mobius Final Fantasy مدتی است که به‌شکل رایگان (Free-to-play) برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده و از قضا با بازخوردهای خوبی هم از سوی کاربران روبه‌رو شده است. اخیراً باخبر شده‌ایم که این بازی قرار است به رایانه‌های شخصی هم راه پیدا کند.

به‌گفته‌ی کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر Mobius، این بازی در ماه نوامبر (آبان-آذرماه) به فروشگاه استیم اضافه می‌شود. البته نسخه‌ی پی‌سی بازی در حال حاضر منحصر به بازار ژاپن خواهد بود؛ ولی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده‌ی نزدیک، نسخه‌ی غربی آن را هم در استیم ببینیم.

اسکوئر انیکس پیش-ثبت‌نام نسخه‌ی پی‌سی Mobius Final Fantasy را هم در وب‌سایت ژاپنی فاینال فانتزی آغاز کرده است. در این میان به‌ازای ۵ هزار، ۱۰ هزار، ۱۵ هزار، ۲۰ هزار و ۳۰ هزار ثبت‌نام انجام‌شده، مقادیر مختلفی از امتیازهای درون بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. سیستم حداقل و پیشنهادی هم در این سایت اعلام شده و آن‌طور که پیدا است (و از پورت یک بازی موبایل هم انتظار می‌رود) با ۲ گیگابایت رم و یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GT یا GeForce GT 240 / ATI Radeon HD 4770 با نیم گیگابایت رم، هم می‌توان این بازی را تجربه کرد.

بازی Mobius Final Fantasy را هم‌اکنون می‌توان به‌رایگان برای اندروید و iOS دریافت کرد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده