// سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

نسخه جدیدی از سری Star Control ساخته می‌شود

نسخه جدید از بازی Starcontrol توسط استودیو Star Dock با نام Star Control: Origins در دست ساخت است.

استودیو Star Dock جدیدترین بازی خودش، یعنی Star Control: Origins را رونمایی کرد. این بازی اولین نسخه از سری بازی‌های Star Control است که پس از خریداری حق امتیاز این مجموعه از کمپانی آتاری خریداری می‌شود. استودیو اِستارداک این بازی را در سبک تخیلی اکشن با حال و هوای RPG معرفی کرده است. کاربران در بازی Star Control: Origins کنترل اولین فضا پیما زمین را بر عهده می‌گیرند.

کاربران در این بازی با فضا پیما به جنگ بیگانگان در کهکشان و کشف سیارات جدید می‌روند. این اکتشافات و نبرد‌ها در کهکشانی که در آستانه هرج و مرج است اتفاق می‌افتد. در ادامه می‌توانید به عکس‌های این بازی نگاهی بیندازید.

برد واردل، مدیر اجرایی تولید بازی اعلام کرد که طرفداران سری اول بازی‌های Star Control در حالی که در این نسخه با دنیایی کاملا جدید آشنا خواهند شد ولی احساس خوشنودی خواهند کرد. نسخه اول، دوم و سوم بازی Star control اوایل سال ۱۹۹۰ برای رایانه‌های شخصی عرضه شد و بعد از ورشکستگی آتاری، استار داک حق امتیاز تولید ادامه بازی Star Control را از آتاری به دست آورد.

بازی Star Controls: Origins به زودی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود البته نسخه رایانه‌های شخصی این بازی در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. کاربران می‌توانند به وسیله برنامه فاندر، نسخه‌های قدیمی این بازی را از طریق سایت Star Control خریداری کنند همچنین کاربران می‌توانند نسخه رایانه‌های شخصی این بازی را نیز از سایت با قیمت ۴۰ دلار پیش خرید کنند. بتا این بازی برای کاربران در دسترس است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده