نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ عرضه نسخه لینوکس Deus Ex: Mankind Divided مشخص شد

چندی پیش نسخه لینوکس Deus Ex: Mankind Divided تایید شد و حال تاریخ عرضه آن مشخص شده است.

کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی Deus Ex: Mankind Divided، چندی پیش اعلام کرد که این اثر برای سیستم عامل‌های لینوکس و مک نیز عرضه خواهد شد. این در حالی است که بازی در حال حاضر روی ویندوز، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شده است. حال فرال اینتراکتیو که انتشار نسخه‌های لینوکس و مک را برعهده دارد، اعلام کرده که نسخه لینوکس آن در تاریخ ۱۳ آبان (۳ نوامبر) عرضه خواهد شد. البته این کمپانی فعلا اشاره‌ای به تاریخ عرضه نسخه مک بازی نداشته است.

بازی Deus Ex: Mankind Divided چندی پیش آپدیتی دریافت کرد که پشتیبانی از HDR را به آن اضافه می‌کند. به‌علاوه اولین بسته الحاقی داستانی آن با نام System Rift نیز عرضه شده است. نسخه جدید Deus Ex در بررسی زومجی توانست نمره ۷/۵ را دریافت کند. صادق تواضعی در خلاصه نقد خود نوشت:

بازی Deus Ex: Mankind Divided چندین لول از نسخه قبلی خود پایین‌تر است. این بازی علاوه‌بر برآورده نکردن انتظارات، حتی با ضعف‌هایی روبرو بوده است. با تمام این تفاسیر Mankind Divided یک بازی نقش آفرینی تیراندازی اول شخص است که حتی شده برای چندین ساعت می‌تواند حال و هوای دنیای سایبرپانکی را برای شما روایت کند. دنیایی که ازدحام و ترس از نژاد بشریت در آن بیداد می‌کند. واقعیتی تلخ بنام تکنولوژی که اگر همینطور پیش برود، طولی نمی‌کشد تا آدمی را در بر بگیرد. داستانی تلخ که مدام شاهد روایت مختلف آن هستیم. آدام جنسن قهرمان بازی با دانستن این واقعیت تمام تلاش خود را در Mankind Divided انجام می‌دهد تا با این مشکل مقابله کند. اگر مشکلات فنی و داستانی بازی را در نظر نگیریم که این کار واقعا سخت است، Mankind Divided بهترین تجربه سایبرپانکی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده