// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

سامسونگ خواستار حذف ویدیو‌های ماد گلکسی نوت 7 بازی GTA V شد

کمپانی سامسونگ با طرح شکایت خواهان حذف ویدیو مربوط به ماد گلکسی نوت 7 در بازی Grand Theft Auto V شد.

مدتی پیش یک ماد منتشر شد که به واسطه آن بمب‌هایی به شکل گوشی گلکسی نوت 7 به بازی Grand Theft Auto V اضافه می‌شد. حال کمپانی سامسونگ با طرح شکایت از طریق قانون کپی رایت هزاره دیجیتال (به اختصار DMCA) توانسته است ویدیویی منتسب به ماد مذکور را از یوتیوب حذف کند.

دلیل پشت ساخت این ماد از آن‌جا نشات می‌گیرد که ششمین فبلت از سری نوت از زمان عرضه با مشکلات اعم از آتش گرفتن و منفجر شدن رو‌به‌رو بوده است و این حوادث تا جایی پیش رفت که این کمپانی کره‌ای مجبور به فراخوانی گلکسی نوت 7 و توقف دائم تولید آن شد. حذف ویدیو مربوط به ماد بمب‌هایی به شکل گلکسی نوت 7 در بازی Grand Theft Auto V به معنای از دسترس خارج شدن تمامی ویدیو‌های مربوط به این ماد نبوده و علاقه‌مندان می‌توانند به مشاهده آن‌ها بپردازند.

پیش از این راک‌استار گیمز تریلر جدیدی از بسته‌الحاقی Bikers متعلق به بازی GTA Online منتشر کرده بود که ویژگی‌هایی از جمله تاسیس باشگاه موتور‌سواری، لباس‌ها و اسلحه‌های جدید در آن قابل مشاهده است. اما خبر‌های هیجان‌انگیز و مربوط به ساخته‌های راک‌استار گیمز به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا روز گذشته تریلر بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد که گرافیک بی‌نظیر بازی را به نمایش می‌گذارد. این بازی که علاوه بر بخش تک‌نفره، دارای بخش چند‌نفره نیز خواهد بود، در پاییز سال آینده منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده