نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳

بازی Smite Tactics معرفی شد

استودیو های-رز بازی بعدی خود را با نام Smite Tactics معرفی کرد.

استودیو Hi-Rez، سازنده بازی‌هایی چون Smite و Paladins، از پروژه بعدی خود رونمایی کرد. این بازی که Smite Tactics نام دارد، در اصل یک نسخه اصلی از بازی اسمایت است که در سبک استراتژی ساخته می‌شود. به طور دقیق‌تر، Smite Tactics یک بازی استراتژیک نوبتی است که در دنیای اسمایت جریان دارد و در آن گیمر کنترل بسیاری از کاراکتر‌های شناخته‌شده این بازی MOBA را برعهده خواهد گرفت. این کاراکتر‌ها شامل خدایان و دیگر شخصیت‌های افسانه‌ای می‌شوند.

با اینکه هنوز جزییات زیادی از بازی ارائه نشده است، ولی می‌دانیم که Smite Tactics شاهد یک حالت «یک در برابر یک» خواهیم بود که در آن گیمر‌ها مقابل گیمر‌های دیگر بازی خواهند کرد و یک حالت ماجراجویی هم در بازی خواهد بود که در آن باید در سناریو‌های مختلفی روبروی هوش مصنوعی قرار بگیرید. همچنین در بازی یک بخش کارتی هم وجود دارد و گیمر‌ها می‌توانند کارت‌هایی از نیرو‌های خود را آماده کنند و سپس وارد نبرد اصلی شوند؛ نبردی که در یک صفحه شطرنجی جریان خواهد داشت و در آن علاوه بر قهرمان‌ها، مینیون‌ها نیز شرکت خواهند داشت.

به‌علاوه خدایان هریک سه توانایی منحصر‌به‌فرد خواهند داشت که این می‌تواند بدین معنی باشد که آن‌ها فاقد توانایی آلتیمت خواهند بود. اسکات لوسیر، طراح ارشد بازی، در مورد این اثر گفت:

ما همواره دوست داریم که جهان اسمایت را گسترش بدهیم. این بازی میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان دارد و با Smite Tactics گیمر‌ها قادر خواهند بود این دنیای افسانه‌ای را در قالب دیگری تجربه کنند و نبرد‌ها را از بالا تماشا کرده و ببینند که قهرمان‌شان چطور به دشمن حمله می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که پلتفرم مقصد این بازی چه خواهد بود؛ البته عرضه آن روی پی‌سی قطعی است و سازندگان اعلام کرده‌اند که گیم‌پلی بازی برای تجربه با کنترلر و ماوس و کیبورد بهینه شده است و همین هم شانس عرضه بازی روی کنسول‌ها را هم بالا می‌برد. نسخه اصلی بازی Smite ابتدا برای پی‌سی عرضه شد و بعد‌ها روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم پورت شد. به‌علاوه بازی Paladins استودیو های-رز هم برای هر سه پلتفرم عرضه خواهد شد.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی Smite Tactics را تماشا کنید. البته در نظر داشته باشید که طراحی‌های نسخه نهایی ممکن است با چیزی که در ویدیو می‌بینید، متفاوت باشد:

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده