// جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

دنباله بازی موبایل Framed معرفی شد

استودیو استرالیایی لاو‌شک اینترتینمت (Loveshack Entertainment) دنباله بازی موبایل Framed را معرفی کرد.

سال ۲۰۱۴ استودیو استرالیایی لاو‌شک که متشکل از چهار بازی‌ساز و هنرمند است، بازی Framed را بر روی پلتفرم موبایل عرضه کرد. این بازی به واسطه سبک، گیم‌پلی و موسیقی منحصر‌به‌فرد خود توانست علاوه بر جلب نظر مخاطبین، جوایز متعددی را نیز دریافت کند. حال این استودیو در قالب انتشار تریلر دومین نسخه این بازی یعنی Framed 2 را معرفی کرد که تریلر ذکر شده را در زیر مشاهده می‌کنید:

|

هر‌یک از مراحل بازی Framed که شبیه به صفحات یک کتاب کمیک طراحی شده‌اند، به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است که بازیکن با جا‌به‌جا کردن آن‌ها می‌تواند روند رخداد وقایع و نتیجه داستان را تغییر دهد. هدف بازیکنان کمک به شخصیت‌های بازی در راه عبور از موانع و پیگیری داستان است. نمونه‌ای از مراحل بازی Framed را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

Framed 2

استودیو لاو‌شک وعده داده است که بازی Framed 2 دارای پازل‌ها، مکانیک‌ها، شخصیت‌ها و مکان‌های جدیدی خواهد بود و در این نسخه تمرکز بیشتری بر روی داستان که بی‌ارتباط به بازی پیشین نخواهد بود، لحاظ می‌شود. نسخه اول بازی Framed در مجموع ۳۰ نامزدی و جایزه دریافت کرده است و از بین تمام تعریف و تمجید‌های انجام شده، می‌توان به هیدئو کوجیما، خالق سری پر‌آوازه Metal Gear اشاره کرد که در وصف این بازی جمله «بدون شک بهترین بازی که امسال (۲۰۱۴) تجربه کردم»  را در توییتر خود منتشر کرده است.

بازی Framed 2 در گیمز ویک بین‌المللی 2016 ملبورن که از تاریخ ۲۹ اکتبر تا ۷ نوامبر (۸ آبان تا ۱۷ آبان) در شهر ملبورن، استرالیا برگزار می‌شود، قابل بازی خواهد بود. این رویداد شامل PAX Australia و چندین کنفرانس و مراسم مرتبط با صنعت بازی‌های ویدیویی در کشور استرالیا مانند اجلاس Education in Games و جوایز بازی‌سازان استرالیایی نیز است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده