نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

سازنده بازی های Smite و Paladins در آستانه برگزاری مسابقات ۵۰ هزار دلاری

استودیو های-رز (Hi-Rez Studios) فروش بلیت‌های اولین دوره از مسابقات قهرمانی اقیانوسیه برای بازی‌های Smite و Paladins را آغاز کرد.

استودیوی های-رز، توسعه‌دهنده‌ی دو بازی Smite و Paladins، در آستانه‌ی برگزاری اولین دوره از مسابقات قهرمانی اقیانوسیه (Hi-Rez Oceania Championships) قرار دارد. این رویداد منطقه‌ای خود شامل دو بخش «جام قهرمانی اسمایت اقیانوسیه» (Smite Oceania Championships) و «فینال دعوت‌شدگان پالدینز» (Paladins Invitational Final) می‌شود. فروش بلیت‌های رویداد به‌تازگی آغاز شده و مبلغ کل جایزه هم برابر با ۶۵ هزار دلار استرالیا (تقریباً ۵۰ هزار دلار آمریکا) است.

در این میان، برندگان جامِ اسمایتِ اقیانوسیه جواز راهیابی به مسابقات قهرمانی جهان آن (Smite World Championships) را به دست می‌آورند و می‌توانند در این رویداد یک میلیون دلاری شرکت کنند. تیم پیروز پالدینز هم در جام بین‌المللی این بازی (Paladins Invitational) شرکت داده می‌شود که مجموع جوایز آن ۱۵۰ هزار دلار است.

مسابقات قهرمانی اقیانوسیه های-رز قرار است در روزهای ۲۶ و ۲۷ نوامبر (۶ و ۷ آذرماه) در استودیوی ESL، واقع در شهر سیدنی استرالیا، برگزار شود. این رویداد از طریق سرویس توییچ هم پخش می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده