// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۸

بازی کارتی Plants vs. Zombies Heroes منتشر شد

پاپ‌کپ گیمز،‌ بازی موبایل Plants vs. Zombies Heroes را برای اندروید و iOS رونمایی کرد.

پاپ‌کپ گیمز‌، توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی امروز رسما بازی کارتی Plants vs. Zombies Heroes را به صورت عمومی منتشر کرد. این بازی مانند روال همیشگی نبرد میان گیاهان و زامبی‌ها را با شیوه‌ای متفاوت به تصویر می‌کشد. در صورت علاقه اکنون می‌توانید Plants vs. Zombies Heroes را برروی دستگاه‌های اندروید و iOS دانلود کنید. الکترونیک آرتز نخستین بار در ماه مارس (اسفند ۱۳۹۴/فروردین ‍۱۳۹۵)، این بازی کارتی را برای نقاط محدودی منتشر کرده بود. به لطف موفقیت بازی Hearthstone، ساخته بلیزارد، بازار بازی‌های کارتی دیجیتالی با موفقیت ۱/۲ میلیارد دلاری روبه‌رو شده‌ است و اکنون بعد از کمپانی‌هایی نظیر سوپرسل و بتسدا، الکترونیک آرتز نیز با همکاری استودیو پاپ‌کپ به دنبال استفاده از مجموعه‌‌ی محبوب خود برای ورود به بازار بازی‌های کارتی است.

برایان لیندلی (Brian Lindley)، تهیه‌کننده ارشد Plants vs. Zombies Heroes در مصاحبه‌ای با گیمزبیت گفت:

Plants vs. Zombies Heroes از چند سال قبل و در قالب یک نمونه‌ی اولیه بازی کارتی [از نوع] کاغذی آغاز شد که روش سرگرم‌کننده‌ای برای تیم ما جهت لذت بردن از شخصیت‌های مورد علاقه PvZ در اوقات فراغت بود. از آن موقع این نمونه اولیه، به یک بازی کارتی دیوانه‌وار و بسیار لذت‌بخش تبدیل شد؛ یک بازی که در عین سرگرم‌کننده بودن برای همه‌ی اقشار، عمق، رازها و استراتژی‌های خاص خود را دارد. ما نمی‌توانیم چشم‌انتظار زمانی باشیم که طرفداران ما این بازی را آغاز می‌کنند.

گیاهان در مقابل زامبی‌ها:‌ قهرمانان (Plants vs. Zombies Heroes) همچنین شامل حالت رقابتی است که به بازیکنان اجازه مبارزه با دوستان و غریبه‌ها را می‌دهد. علاوه بر این، یک حالت تک‌نفره با حدود ۴۰۰ سطح جهت کمک به دریافت کارت‌های جدید در بازی حضور خواهد داشت.

مجموعه Plants vs. Zombies نخستین بار در سال ۲۰۰۹ به عنوان یک بازی دفاع از قلعه برای مرورگرها منتشر شد. الکترونیک آرتز بعدها پا را فراتر گذاشته و در کنار انتشار این بازی برروی پلتفرم‌های موبایل،‌ یک مجموعه فرعی شوتر را با نام Garden Warfare برای پلتفرم‌های خانگی منتشر کرد. اکنون با انتشار یک بازی کارتی دیجیتالی از این مجموعه، این بازی قصد دارد تا تنوع خود را به اثبات برساند.

|


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده