نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

افزایش ارزش سهام Take-Two پس از انتشار عکس هایی از بازی جدید مجموعه Red Dead

پس از انتشار دو عکس توسط راک‌استار، سهام Take-Two، شرکت صاحب Rockstar، با رشد روبه‌رو شد.

در دو روز گذشته، دنیای گیم، با یک اتفاق بسیار هیجان‌انگیز روبه‌رو شد. راک‌استار، با انتشار دو عکس، به نوعی خبر ساخت یک بازی جدید از مجموعه Red Dead را تایید کرد. پس از باز شدن بازار سهام در روز دوشنبه و پس از تعطیلی‌های آخر هفته، قیمت سهام کمپانی تیک‌ تو که صاحب راک‌استار است، با افزایش روبه‌رو شد. 

هر سهم کمپانی تیک‌ تو، در حال حاضر با قیمت ۴۵.۴۹ دلار به فروش می‌رسد. این رقم، ۲.۸۱ دلار یا ۶/۵۷ درصد نسبت به روز جمعه افزایش داشته است. تمام این موارد دست در دست هم داده است که بی‌صبرانه منتظر انتشار تریلر یا خبری جدید درباره بازی جدید از مجموعه Red Dead باشیم.

چندی پیش بود که استراوس زلنیک، مدیر عامل تیک تو در جلسه‌ای که با سرمایه‌گذاران برگزار کرده بود، اعلام کرده بود که آنها قصد دارند مجموعه Red Dead را ادامه دهند. بازی فوق‌العاده محبوب Red Dead Redemption در سال ۲۰۱۰ برای کنسول‌های نسل هفتمی منتشر شد و توانست به فروشی ۱۳ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند. 

چند ماه پیش نیز تیک تو اعلام کرده بود که در حال کار برروی چند بازی جدید است و به زودی به صورت رسمی از آنها رونمایی خواهد کرد. تمامی نشانه‌های حاکی از این دارد که بازی جدید راک‌استار، به احتمال بسیار زیاد در ماه اردیبهشت منتشر شود. با این حال تمام این موارد در حد حدس و گمان است و باید منتظر بمانیم تا راک‌استار به صورت رسمی از این بازی رونمایی کند.  


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده