نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

شوخی Final Fantasy و Dead Rising با عکس منتشر شده Red Dead

اسکوئر انیکس و کپ‌کام، با انتشار عکس‌هایی با عکس منتشر شده از Read Dead توسط راک‌استار شوخی کردند. 

روز یک‌شنبه بود که استودیو Rockstar، با انتشار یک عکس قرمز که فقط لوگوی این کمپانی برروی آن نقش بربسته بود، دنیای گیمینگ را با شوک بزرگی روبه‌رو کرد. همه در حال گمانه‌زنی بودند تا اینکه دیروز، عکس دیگری توسط این شرکت منتشر شد که سایه ۷ شخصیت معروف را نشان می‌داد که در افق در حال راه رفتن بودند و تقریبا به نوعی بازی جدید مجموعه Read Dead را تایید کرد

این عکس، باعث شد که تقریبا ۲۴ ساعت گذشته، تمام دنیای بازی‌های ویدیویی تحت تاثیر قرار بگیرد و همه درباره آن صحبت کنند. در همین راستا، دو کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی Final Fantasy XV و Capcom، ناشر بازی Dead Rising، با الهام از این عکس منتشر شده از راک‌استار، دو عکس در حساب‌های رسمی خود در توییتر منتشر کردند و به نوعی با راک‌استار شوخی کردند. در زیر، می‌توانید عکس منتشر شده در حساب رسمی بازی Final Fantasy XV را ببینید که به جای ۷ شخصیت مرموز، ۴ شخصیت اصلی بازی فاینال فانتزی ۱۵ در آن قرار دارند:

Final Fantasy

پس از این اقدام Square Enix، کپ‌کام هم در اقدامی مشابه، عکسی را در حساب رسمی بازی Dead Rising منتشر کرد که می‌توانید آن را در زیر ببینید:

Dead Rising

هر دوی این عکس‌ها، در ساعت ۴ و نیم بعد از ظهر به وقت تهران منتشر شدند و این احتمال می‌رود که امروز نیز در همان ساعت، اطلاعات دیگری درباره بازی منتشر شود. طرفداران مجموعه Read Dead، سال‌ها است که منتظر یک دنباله بر اساس بازی فوق محبوب Red Dead Redemption هستند که در سال ۲۰۱۰ برای کنسول پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد. 

Take-Two، کمپانی صاحب راک‌استار نیز، پس از انتشار این دو عکس، رشدی ۶/۵ درصدی را در سهام خود شاهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که راک‌استار چه برنامه‌هایی برای سری فوق‌العاده محبوب رد دد در سر دارد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده