نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

شایعه: آیا دنباله سری محبوب Red Dead با نام «Red Dead Retribution» معرفی خواهد شد؟

پس از قوت گرفتن شایعات پیرامون نسخه جدید مجموعه Red Dead در روز گذشته، اکنون اطلاعات جالبی از نام احتمالی بازی کشف شده است.

روز گذشته بود که انتشار عکس مرموزی از سوی توییتر رسمی راک‌استار گیمز، فضای رسانه‌های خبری و اجتماعی را با شایعه تایید قسمت جدید Red Dead حسابی داغ کرد. پس از انتشار این توییت، طرفداران کنجکاو شروع به کندوکاو و جست‌وجو در بین منابع مختلف کردند و حتی در تلاشی عجیب، یکی از کاربران انجمن ردیت «منبع کد» وب‌سایت راک‌استار را برای جست‌وجو انتخاب کرده که ظاهرا به نتایجی هم دست یافته است. طبق گفته‌های این کاربر در میان انبوه کدها، نام «Red Dead Retribution» نهفته شده که وی احتمال می‌دهد این همان عنوان منتخب برای دنباله سری وسترن Red Dead است! علاوه‌بر این، وی تصویری از کدهای پوستر تبلیغاتی بازی در فیس‌بوک را نیز تهیه کرده بود که شایعاتش را تقویت می‌کردند.

اما پس از تحقیقات سایر کاربرها، مشخص شد که شایعات به‌وجود آمده هیچ‌گونه پایه و اساس معتبری ندارند و جمله یافت شده، صرفا کدهایی جانبی به‌شمار می‌روند که آدرس پوستر مورد بحث، در حال استفاده از آن‌ها بوده و هیچ ارتباطی با راک‌استار ندارند. کاربری هم که این شایعه را به راه انداخته بود، پس از مدتی پست اصلی خود را در انجمن ردیت حذف کرد. 

با وجود تمام این گفته‌ها، بحث در مورد بازی بعدی سری محبوب Red Dead پس از انتشار توییت راک‌استار گیمز داغ است و حدس و گمان‌ها کماکان ادامه دارند. به نظر شما آیا طی روزها و هفته‌های آینده شاهد معرفی قسمت جدید این سری و ادامه بازی Red Dead Redemption خواهیم بود؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده