// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

فستیوال هالووین بازی The Elder Scrolls Online شروع شد

با شروع شدن فستیوال هالووین The Elder Scrolls Online می‌توانید ظاهر خود را شبیه به زامبی کنید.

با نزدیک شدن به جشن هالووین، بازی‌های مختلف رویدادها و فستیوال‌هایی را به مناسبت این جشن برگزار می‌کنند. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی بتسدا، سازنده و ناشر بازی The Elder Scrolls Online، فستیوال هالووین این بازی که The Witches Festival نام دارد، شروع شده و بازیکنان می‌توانند به تجربه‌ای جدید از این بازی بپردازند. در این فستیوال تمامی کلاس‌های بازی از جادوگران گرفته تا وارلوک‌ها می‌توانند با افسون‌ و جادوهای ویژه خود این فستیوال را جشن بگیرند!

در ابتدا بازیکنان می‌بایست از Crown Store بازی آیتم رایگان Crow Caller را خریداری کنند. سپس با استفاده از این آیتم، کوئستی بنام The Witchmother's Bargain برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌بایست آن را انجام دهید. پس از انجام دادن کوئست مربوطه آیتم Witchmother's Whistle را بدست خواهید آورد. حال با استفاده از این آیتم قابلیت Witchmother's Cauldron را بدست می‌آورید. این قابلیت به‌شما و هم‌تیمی‌هایتان اجازه می‌دهد تا ظاهر خود را به زامبی تغییر دهید. ظاهر زامبی شخصیت شما دو ساعت بیشتر ماندگار نیست ولی تا تاریخ ۱۱ آبان ماه (۱ نوامبر میلادی) که این فستیوال ادامه دارد، می‌توانید مدام از این قابلیت استفاده کرده و ظاهر خود را به زامبی تغییر دهید.

حال این پوشش زامبی مانند به شما اجازه می‌دهد که پس از کشتن باس‌های هیولا شکل، آیتم Plunder Skulls را بدست آورید. این جمجمه‌ها شامل آیتم‌های ویژه هالووین که شامل پوشش ظاهری شخصیت‌ها است و آیتم‌هایی جهت کرفت کردن می‌شود. در ادامه گفته شده که پس از اتمام این فستیوال می‌توانید آیتم Witchmother's Whistle را نزد خود نگه دارید ولی دیگر استفاده‌ای برای شما نخواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده