// جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

جزئیاتی تازه از Battlepackهای بازی Battlefield 1 منتشر شد

استودیو دایس در جریان آخرین خبر منتشر شده از بازی Battlefield 1، جزئیات Battlepackهای بازی را منتشر کرد.

روز به روز که به عرضه بازی Battlefield 1 نزدیکتر می‌شویم، اخبار بیش‌تری در مورد این بازی منتشر می‌شود. طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی استودیو دایس، سازنده بازی Battlefield 1، این استودیو اطلاعاتی از بتل‌پک‌های بازی را منتشر کرده است. بتل‌پک‌ها همانند نسخه‌های قبل، در واقع پک‌هایی هستند که با در اختیار گرفتن و باز کردن آن‌ها از یک سری آیتم نظیر XP Boost و آیتم‌های مربوط به اسلحه‌های بازی برخوردار می‌شوید.

حال در این نسخه بنظر می‌رسد بتل‌پک‌ها فقط از راه بازی کردن قابل به دریافت بوده و بازیکنان با باز کردن بتل‌پک‌ها، آیتم‌های ویژه‌ای نظیر پوشش اسلحه، XP Boost و یک سری قطعات مخصوص به اسلحه‌های Melee را بدست خواهند آورند. شما می‌توانید با در کنار هم گذاشتن قطعات یک اسلحه Melee‌ آن را کرفت (Craft) کرده و یک اسلحه جدید را برای خود بسازید و استفاده کنید.

در بتلفیلد ۱ برخلاف نسخه‌های پیشین که بتل‌پک‌ها از سه سطح برنز، نقره و طلایی برخودار بودند، در این‌جا فقط از یک سطح برخوردار بوده و اگر از آیتم‌هایی که بدست می‌آورید خوشتان نمی‌آید، می‌توانید آن‌ها را تبدیل به پول داخل بازی کرده و به خریداری بتل‌پک‌های دیگر بپردازید. همچنین تیم سازنده اعلام کرده که بتل‌پک‌ها فقط با پول داخل بازی قابل خریداری بوده و وقتی یک پوشش اسلحه‌ها را تبدیل به پول بازی کرده و یک بار دیگر بتل‌پکی دیگر در راستای دریافت آیتم‌های بهتر را خریداری می‌کنید، قطعا صاحب پوشش اسلحه یا سایر آیتم‌های بهتر می‌شوید. استودیو دایس بر این عقیده است که با این کار، بازیکنان بیش از پیش به آیتم‌های خود توجه کرده و مدام به خرید بتل‌پک‌ها و تبدیل آیتم‌های غیرقابل مصرف خود به پول داخل بازی خواهند پرداخت.

در آخر استودیو دایس گفته که سیستم دریافت آیتم‌ها در بتل‌پک‌ها به صورت چرخشی بوده و امکان دارد در هر دوره از باز کردن بتل‌پک‌های خود از آیتم‌های یکسانی برخوردار نشوید. متاسفانه تیم سازنده جزئیات بیشتری از این بخش‌ را در دسترس قرار نداده است.

بازی Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر ماه (۲۱ اکتبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده