نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱

سازندگان Evolve دو بازی برای هدست Gear VR معرفی کردند

سازندگان بازی Evolve از دو بازی جدید برای هدست Gear VR رونمایی کردند.

گیر VR پیشرفته‌ترین هدست واقعیت مجازی مخصوص موبایل است که با همکاری کمپانی‌های آکیولس و سامسونگ ساخته شده است. این هدست که فقط از مدل‌های محدودی از گوشی‌های سامسونگ پشتیبانی می‌کند، میزبان بازی‌های نسبتا خوبی بوده است. حال استودیو ترتل راک، سازنده بازی Evolve، در جریان رویدادی که اخیرا کمپانی آکیولس برگزار کرده بود، از دو بازی جدید برای این هدست رونمایی کرد.

اولین بازی این استودیو، Face Your Fears نام دارد. همان‌طور که از نام بازی هم مشخص است، این بازی گیمر‌ها را در برابر ترس‌های معمول انسان‌ها قرار می‌دهد. برای مثال در یکی از این موقعیت‌ها، در نقطه اوج یک برج بلند ایستاده‌اید و یک قدم کافی است تا سقوط کنید و در این حالت یک روبات غول‌پیکر هم سعی می‌کند با بالا آمدن از برج، به شما برسد. یا در تجربه‌ای دیگر، در یک اتاق خواب قرار می‌گیرید که توسط ارواح خبیث تسخیر شده است. در این بازی که ۱۰ آبان عرضه می‌شود، تجربیات دیگری نیز وجود خواهند داشت که هنوز جزییاتی از آن‌ها ارائه نشده است.

بازی دیگر استودیو Turtle Rock هم Other Worlds نام دارد. این بازی گیمر‌ها را به داخل نقاشی‌های جاستین چری (Justin Cherry) می‌برد و در محیط‌هایی ۳۶۰ درجه‌ای با صدای سه‌بعدی قرار می‌دهد که حس آرامش خوبی به کاربر منتقل می‌کنند. این بازی هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد، ولی انتظار می‌رود که طی همین ماه میلادی شاهد عرضه آن باشیم.

کریس اشتون، از بنیان‌گذاران ترتل راک و طراح بازی‌ها، اعلام کرده که این استودیو از تجربه‌هایی که با ساخت بازی‌های بزرگ کسب کرده، در ساخت بازی‌های واقعیت مجازی استفاده می‌کند. با این حال وی گفته که در دنیای واقعیت مجازی می‌توان محتویات به مراتب جذاب‌تر و متفاوت‌تری خلق کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده