نویسنده: مهدی شهیدی
// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۳

بروزرسانی نسخه پی‌سی Mafia III نرخ فریم نامحدود را به بازی اضافه می‌کند

بروزرسانی جدید بازی مافیا 3 برای نسخه‌ی پی‌سی، گزینه نرخ فریم ۶۰ و نامحدود را به بازی اضافه می‌کند.

با انتشار Mafia 3 بر روی سه پلتفرم اصلی، صبر ۶ ساله طرفداران این سری محبوب برای تجربه نسخه جدید به اتمام رسید. اما 2K، ناشر بازی دیروز اعلام کرد که بازی در زمان عرضه به صورت ۳۰ فریم اجرا می‌شود، خبری که چندان برای پی‌سی گیمرها خوشایند نبود.

حال 2K اعلام کرده که که مشغول کار به روی یک بروزرسانی برای نسخه پی‌سی است که علاوه بر حالت فریم پیشفرض، گزینه‌های ۶۰ فریم و فریم نامحدود را به منوی تنظیمات بازی اضافه می‌کند. این آپدیت همچنین بهبودهای دیگری نیز برای نسخه پی‌سی به همراه خواهد داشت. بروزرسانی بازی که هم‌اکنون در مرحله آزمایش به سر می‌برد احتمالا این آخر هفته منتشر می‌شود.

مافیا 3 ادامه‌ای برای سری مافیا و نسخه قبلی است که سال ۲۰۱۰ منتشر شد. وقایع بازی در سال ۱۹۶۸ جریان دارد و بازی داستان لینکولن کلی، کهنه سرباز جنگ ویتنام و انتقامش از گروه‌های خلافکار ایتالیایی را دنبال می‌کند.

2K دیروز همچنین انتشار بازی را از طریق اکانت توییتر رسمی خود تبریک گفت و در ادامه با اشاره به گذشت شش سال از زمان انتشار نسخه قبلی، از اعضای Hanger 13 استدیوی سازنده بازی، برای زحماتی که در طی این شش سال برای ساخت بازی متحمل شده‌اند تشکر کرد. در انتهای این مطلب نیز 2K اعلام کرد که تجربه منحصر به فرد هر بازیکن از داستان مافیا 3 برای تیم سازنده بسیار مهم بوده و ضمن تشکر از بازیکنان، آن‌ها را به شهر نیو بوردو، محل وقوع داستان مافیا 3 دعوت کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده