// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

بازی جدید Power Rangers با انتشار یک ویدیو رونمایی شد

اولین ویدیوی رسمی از بازی Power Rangers:‌ Mega Battle برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شد.

در جریان رویداد کمیک‌کان در شهر نیویورک بندای نامکو، بدون رونمایی رسمی اقدام به نمایش بازی جدیدی از مجموعه Power Rangers با نام Mighty Morphin Power Rangers: Mega Battle کرد. این خبر به واسطه انتشار یک ویدیوی گرفته شده از روی نمایشگر برروی حساب کاربری توئیتر Mega Battle فاش شد. در ویدیوی پایین شاهد یک بازی سایداسکرولینگ و نمایش حالت Co-op هستیم.

با استناد به ویدیوی گیم‌پلی منتشر شده، بازی مگا بتل در ماه ژانویه ۲۰۱۷ (دی/بهمن ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بازی جدید امکان انتخاب شخصیت‌های مورد علاقه در پاور رنجرز را داده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مهارت‌های قهرمان خود را ارتقاء دهند. این بازی دیجیتالی شامل ویژگی‌‌ «گیم‌پلی beat-em-up کلاسیک» بوده و یادآور مکان‌هایی از فصل اول و دوم سریال تلویزیونی است. رونمایی از Mega Battle در مجموع باعث شگفتی نیست، این بازی پیش از این در وب‌سایت رده‌بندی اروپا به واسطه سایت گماتسو فاش شده بود.

علاوه بر این، بندای نامکو اولین تریلر رسمی این بازی را نیز منتشر کرده است که می‌توانید از پایین تماشا و دانلود کنید:

|

در صورتی که Meta Battle در ماه ژانویه منتشر شود، این به معنی آن است که تازه‌ترین بازی این مجموعه اندکی قبل از اکران فیلم جدید Power Rangers در ماه مارس ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. کارگردانی این فیلم برعهده دین ازرائلایت (Dean Israelite)، کارگردان فیلم Project Almanac است.


منبع IGN Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده