نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

بازی Battleborn به‌زودی میزبان بخش رقابتی Face Off می‌شود

سازندگان Battleborn می‌خواهند حدود یک هفته‌ی دیگر حالتی رقابتی را با نام Face Off به این بازی اضافه کنند.

بازی MOBA-اول شخص Battleborn وضعیت چندان خوبی ندارد و سایه‌ی Overwatch، ساخته‌ی پرطرفدار بلیزارد، کاملاً روی آن سنگینی می‌کند. اما استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده‌ی بتلبورن، همچنان در تلاش است تا این بازی را از چنین وضعیتی نجات دهد. در یکی از تازه‌ترین این تلاش‌ها، گیرباکس می‌خواهد حالت چندنفره‌ی جدیدی را به این بازی اضافه کند.

اولین محتوای داستانی Battleborn با نام Attikus and the Thrall Rebellion قرار است در روز ۱۳ اکتبر (۲۲ مهرماه) برای این بازی منتشر شود. از طرفی حالت جدیدی از بازی هم، که فیس آف (Face Off) نامیده می‌شود، طی همان روز به‌طور رایگان در دسترس دارندگان بتلبورن قرار خواهد گرفت.

حالت چندنفره‌ی فیس آف در نقشه‌های Capture انجام می‌شود؛ با این تفاوت که تیم‌ها به‌جای در اختیار گرفتن نقاط کلیدی، باید در برابر موج حملات گروه Varelsi مقاومت کنند و در قالب نوعی حالت بقا (Survival)، با یکدیگر به رقابت بپردازند. با کشته شدن نیروهای Varelsi ماسک آن‌ها روی زمین می‌افتد و بازیکنان باید این ماسک‌ها را بردارند و به یک نقطه‌ی مشخص برسانند. در این میان، طبیعتاً درگیری‌های میان تیم‌ها روی می‌دهد که بعضا منجر به مرگ کرکترها می‌شود و هر بازیکن پس از کشته شدن شخصیت انتخابی‌اش، ماسک‌هایی را که به دست آورده از دست می‌دهد. از طرفی Helix، سیستم ارتقا سطح بتلبورن، هم شرایط را پیچیده‌تر می‌کند؛ به‌طوری که با‌ گذشت زمان در هر بازی ۱۵ دقیقه‌ای، نیروهای Varelsi مرتبا از قدرت بیشتر برخوردار می‌شوند.

بازی Battleborn هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قابل خریداری است.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده