نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

بازی 3on3 Freestyle در سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود

استودیو جوی‌سیتی اعلام کرد که بازی بسکتبال 3on3 Freestyle در سه ماهه پایانی ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

سری بازی‌های بسکتبال Freestyle جزو بازی‌های ورزشی آرکید محسوب می‌شوند که تجربه‌ای مفرح و سریع از بازی بسکتبال خیابانی ارائه می‌کنند. نسخه پیشین این مجموعه Freestyle2: Street Basketball بود که سال گذشته برای رایانه‌های شخصی و به صورت رایگان از طریق استیم عرضه شد. حال استودیو Joycity، سازنده بازی، اعلام کرده که دنباله این بازی یعنی 3on3 Freestyle در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 خواهد شد. ناشر این بازی هم کمپانی سونی است.

3on3 Freestyle اولین بازی کنسولی استودیو جوی‌سیتی است که پیش از این ابتدا قرار بود در ماه می ۲۰۱۶ عرضه شود که انتشار آن ابتدا تا پایان تابستان به تعویق افتاد و حال سازندگان اعلام کرده‌اند که بازی در سه ماهه پایانی ۲۰۱۶ عرضه می‌شود. این بازی شامل حالت چندنفره محلی خواهد بود و کاراکتر‌ها یا بهتر است بگوییم بسکتبالیست‌های خیابانی حاضر در آن، هریک نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند و گیمر می‌تواند با ترکیب سه نفر از آن‌ها، تیم موردنظر خود را طراحی و با آن در مسابقات شرکت کند. به‌علاوه این کاراکتر‌ها هریک دارای پس‌زمینه داستانی مخصوص به خود هستند که به مرور زمان گیمر با آن‌ها آشنا خواهد شد.

استودیو جوی‌سیتی همچنین اعلام کرده که بازی 3on3 Freestyle یک نسخه بتای محدود هم خواهد داشت که در فاصله اندکی مانده به انتشار نسخه نهایی، در اختیار گیمر‌ها قرار خواهد گرفت. برای ثبت‌نام در این نسخه بتا می‌توانید به سایت بازی مراجعه کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده