// یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۳

مایکروسافت به بازی Sunset Overdrive افتخار می‌ کند

مایکروسافت اعلام کرده بازی Sunset Overdrive یک موفقیت بزرگ بوده و شدیدا از عرضه این بازی خوشحال هستند.

تا به‌حال شایعات زیادی به‌گوش رسیده از اینکه بازی Sunset Overdrive بر روی رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد. با این حال استودیو اینسامنیاک گیمز، سازنده بازی Sunset Overdrive، اعلام کرده که عرضه بازی بر روی پی‌سی تصمیمی است که مایکروسافت، ناشر بازی، باید بگیرد و ربطی به ما ندارد. در جدیدترین خبری که حول این بازی منتشر شده، مایکروسافت اعلام کرده که شدیدا به این بازی افتخار کرده و استودیو اینسامنیاک گیمز را یک همکار خیلی خوب وصف کرده‌اند.

با این حال بنظر می‌رسد فعلا خبری از تایید نسخه پی‌سی این بازی نیست و شاید اصلا نسخه پی‌سی در کار نباشد. مایکروسافت در ادامه حرف‌هایش مورد دیگری در باره‌ی این بازی و همکاری‌های آینده خود با اینسامنیاک گیمز اعلام نکرد و فقط گفت که فعلا اخبار بیشتری را نمی‌توانند در اختیار مخاطبان قرار بدهند.

بازی Sunset Overdrive در سال ۲۰۱۴ میلادی به‌صورت انحصاری برروی ایکس‌باکس وان عرضه شد. با این حال اگر این بازی بر روی پی‌سی تایید شود، مورد تعجب برانگیزی نیست چرا که بعضی از بازی‌های انحصاری گذشته مایکروسافت نیز با گذشت زمان بر روی رایانه‌های شخصی عرضه شده‌اند. از طرفی امکان دارد شاهد تایید نسخه دوم بازی باشیم، زیرا استودیو اینسامنیاک گیمز در گذشته در یک توییت اعلام کرده بود که علاقه دارند تا نگاهی به Sunset Overdrive 2 داشته باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده