// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

گلایه توسعه دهنده Driveclub از دست کم گرفته شدن قدرت پلی استیشن 4 پرو

به اعتقاد توسعه‌دهنده Driveclub توان پلی‌استیشن 4 پرو دست کم گرفته شده است.

علی‌رغم هایپ بسیار کنسول پلی‌استیش 4 نئو از زمان انتشار اولین شایعات در ماه‌های گذشته، اکنون با رونمایی سونی از پلی‌استیشن 4 پرو، کنسول جدید خود بسیاری از مخاطبین با ناامیدی روبرو شده‌اند. با انتشار اولین جزئیات از قدرت بالاتر ایکس‌باکس اسکورپیو برای انتشار در سال آینده، قدرت پایین‌تر پلی‌استیشن 4 پرو باعث شده تا بسیاری این کنسول را یک ارتقاء حاشیه‌ای قلمداد کنند، هرچند برخی از توسعه‌دهندگان مخالف این دیدگاه هستند.

پل راسچنسکی (Paul Rustchynsky)، سازنده بازی Driveclub همواره یکی از طرفداران استفاده از توئیتر برای ارتباط با طرفداران خود پیرامون بازی Driveclub بوده است، جایی که به دنبال انتشار پر ایراد بازی Driveclub سهم به سزایی را در دریافت بازخورد‌های بازیکنان ایفا کرده بود. بعد از تصمیم سونی برای بستن استودیوهای اوولوشن، راس‌چنسکی نیز به همراه برخی دیگر از اعضای تیم به استودیوی کدمستر برای کار برروی یک IP‌ ریسینگ جدید مهاجرت کردند.

در حالی که راسچنسکی اکنون زیر نظر استودیوهای سونی کار نمی‌کند، با این حال او تصمیم گرفت تا با بازتوئیت کردن یک مقاله پیرامون قابل توجه بودن ارتقاء صورت گرفته در پلی‌استیش 4 پرو به نوبه خود، دیدگاهش را در رابطه با کنسول جدید سونی بیان کند:

بسیاری از مردم بدون آنکه در عمل پلی‌استیشن 4 پرو را دیده باشند آن را دست کم گرفته‌اند. دیدن، باور کردن است.

با توجه به خروج این توسعه‌دهنده از استودیوهای سونی، این احتمال وجود دارد که او شانس کار با پلی‌استیشن 4 پرو را به دلیل ساخت یک بازی جدید ریسینگ بدست آورده یا حداقل از توانایی‌های این کنسول جدید مطلع شده باشد. در نتیجه شنیدن اخباری خوب در رابطه با قدرت مناسب این کنسول، شاید کمی باعث امیدواری طرفداران شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده