نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

نسخه ایکس باکس وان Firewatch در اروپا با تاخیر عرضه می‌شود

اخیرا اعلام شده که نسخه ایکس‌باکس وان بازی Firewatch در اروپا با تاخیر عرضه می‌شود.

استودیو کمپو سانتو دیروز بازی Firewatch را در منطقه آمریکا برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وان عرضه کرد. با این حال این استودیو اعلام کرده که کاربران ایکس‌باکس وان در اروپا با اندکی تاخیر قادر به تجربه بازی خواهند بود. Campo Santo دلیل این تاخیر را مسایل مربوط به رده‌بندی سنی بازی در اروپا اعلام کرده که از سیستم متفاوتی در مقایسه با آمریکا پیروی می‌کند. به‌علاوه تاریخ عرضه جدید بازی در این منطقه هم روز ۹ مهر (۳۰ سپتامبر) اعلام شده است.

نسخه ایکس‌باکس وان بازی یک حالت جدید با نام گردش آزاد (Free Roam) دارد که در آن می‌توانید در محیط زیبای بازی به صورت آزادانه گردش کرده و از آن لذت ببرید.

Firewatch پیش از این برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود و زومجی هم در بررسی خود آن را لایق نمره ۸ دانست. خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

«جنگلبان» اگرچه بی‌نقص نیست و در زمینه‌ی روایت یک داستان رازآلود شکست می‌خورد، اما شخصیت‌پردازی و صداپیشگی پروتاگونیست‌هایش در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی کم‌نظیر است، برداشتِ متفاوت سازندگانش از مکانیک «انتخاب» بازی‌کننده را در موقعیت‌های تامل‌برانگیزی قرار می‌دهد و طراحی دنیایش شما را در خود غرق می‌کند. استودیوی کمپو سانتو با شروع قدرتمندی وارد میدان شده است.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده