// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

عرضه Tekken 7 روی پلی استیشن 4 در برخی کشور‌های شمال اروپا

بزودی باندای نامکو بازی Tekken 7 را در دسترس یک سری از کشورهای شمال اروپا قرار خواهد داد.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی باندای نامکو، سازنده بازی Tekken 7، این استودیو قصد دارد در جریان تور این بازی در شمال اروپا، این بازی را برای یک سری از کشورهای این منطقه روی کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دهد. همچنین احتمال می‌رود این کار در سایر مناطق نیز انجام شود. استودیو باندای نامکو در این باره می‌گوید:

تور بازی Tekken 7 در شمال اروپا در حال برگزاری است و کاربرانی که در این منطقه دارای پلی‌استیشن 4 بوده و عضو اشتراک پلاس هستند، می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند. ما Tekken 7 را در ۳۵ منطقه از کشورهای سوئد، دانمارک، نوروژ و فنلاند در دسترس قرار خواهیم داد. این تور از تاریخ ۳ مهر ماه (۲۴ سپتامبر میلادی) در جریان کامیک کان شهر کپنهاگ، پایتخت دانمارک، شروع و در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی به اتمام خواهد رسید. اگر خود را یکی از مدعیان این بازی مبارزه‌ای می‌دانید، وقت را تلف نکرده و سایرین را به چالش بکشید. همچنین در انتها از یک سری لوت‌های بازی Tekken 7 برخوردار خواهید شد.

بازی Tekken 7 در تاریخ نا‌مشخصی از سال ۲۰۱۷ میلادی برای سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده