// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی‌‌های رایگان ماه اکتبر ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

مایکروسافت از لیست بازی‌های رایگان ماه اکتبر شامل بازی‌های Super Mega Baseball و I Am Alive رونمایی کرد.

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی ماه سپتامبر اکنون مایکروسافت از لیست بازی‌های ماه آینده خدمات ایکس‌باکس لایو گلد برای ماه اکتبر رونمایی کرد. با نگاهی به بازی‌‌های ماه آینده،‌ مایکروسافت ترجیح داده‌ است تا برخلاف ماه سپتامبر به جای بازی‌های بزرگ به سراغ برخی بازی‌های کوچک و دیجیتالی برای ایکس‌باکس وان برود. البته این موضوع با در نظر گرفتن شلوغی صنعت بازی در ماه اکتبر تعجب‌آور نیست.

در ابتدای لیست بازی‌های خدمات Games With Gold در ماه اکتبر، بازی Super Mega Baseball: Extra Innings قرار دارد که به صورت رایگان برای اعضای گلد از تاریخ یک اکتبر (۱۰ مهر) تا ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) برروی ایکس‌باکس وان در دسترس است. این بازی بیس‌بال بیشتر از یک شبیه‌ساز کامل بودن، جنبه سرگرمی را دارد.

The Escapists بازی بعدی برای دارندگان ایکس‌باکس وان است که از تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) تا ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) به صورت رایگان قابل دانلود است. در این بازی، مخاطبین از زندگی درون زندان با سه ویژگی شبیه‌سازی، استراتژی و مخفی‌کاری برای طرح نقشه‌ فرار لذت می‌برند. علاوه بر این، مایکروسافت در ماه اکتبر بازی I Am Alive را برای دارندگان ایکس‌باکس 360 و همچنین خدمات Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌دهد. با دانلود این بازی از تاریخ یک اکتبر (۱۰ مهر) تا ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) می‌توانید به یک ماجراجویی واقعی برای زنده ماندن به جهانی آخرالزمانی سفر کنید. در نهایت MX vs ATV Reflex، بازی موتورسواری نیز از تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) تا ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. در صورت علاقه می‌توانید ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت را برای معرفی بازی‌های رایگان اکتبر از پایین تماشا و دانلود کنید:

|

اگرچه در ماه اکتبر شاهد بازی‌های رایگان کوچکی هستیم، با این حال با توجه به لیست بلند‌ بالای بازی‌های جدید در ماه اکتبر، هنوز هم محصولات مناسبی را برای تجربه خواهیم داشت.

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده