// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

میازاکی به ریمستر شدن Dark Souls اشاره می کند

در آخرین گفت و گوی هیدتاکا میازاکی، وی به ریمستر شدن Dark Souls اشاره کرده است.

طبق صحبت‌های اخیر هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیو فرام سافتور، با سایت پولیگان، وی اعلام کرده حالا که قرار نیست ادامه‌ای بر سری Dark Souls ببینیم، احتمال دارد به سراغ بازی‌های گذشته خود رفته و بعضی از آن‌ها را در قالب بازسازی به صورت HD عرضه کنیم. وی در این باره می‌گوید:

وقت آن رسیده تا با سری Dark Souls خداحافظی کنیم. به عنوان رئیس استودیو فرام سافتور اصلا کاملا با بازسازی نسخه‌های گذشته و عرضه آن برای نسل فعلی مخالف نیستم. شاید یکی از کارکنان بگوید که قصد دارد این کار را انجام دهد و من مخالفتی ندارم. همچنین اصلا صحبت‌های من به این معنی نیست که دیگر شاهد بازی‌های با سبک و سیاق دارک سولز نیستیم. ما با بهره‌گیری از ویژگی‌های بازی‌های خود و قرار دادن آن‌ها بر روی ساخته‌های جدید خود، قصد داریم تا تجربه‌ای متفاوت را برای مخاطب بوجود آوریم.

اگر صحبت‌های میازاکی را کنار هم بچینیم می‌بینیم که وی بارها و بارها اعلام کرده علاقه‌ای به ادامه دادن این سری ندارد ولی امکان دارد توسط شخصی دیگر در این کمپانی ادامه داده شود. حال می‌توان نتیجه گرفت امکان دارد در آینده‌ای نه چندان دور همانطور که ریمستر نسخه دوم را مشاهده کردیم، شاهد ریمستر نسخه اول با تمامی بسته‌های الحاقی‌اش باشیم. همچنین در اوایل امسال میازاکی گفته بود که یک دنباله از سری‌های قبلی، یک بازسازی و یک بازی کاملا جدید را شروع خواهد کرد.


منبع MCVUK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده