نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

سرورهای Destiny: Rise of Iron با مشکل روبرو شدند

سرورهای Rise of Iron، جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی Destiny، بر اثر تعداد زیاد بازیکنان متقاضی دچار مشکل شدند.

سرانجام بسته‌ی توسعه‌ی Rise of Iron برای بازی Destiny منتشر شد؛ انتشاری که با دردسرهایی هم همراه بود. در ساعات اولیه‌ی عرضه‌ی Rise of Iron، شمار متقاضیان این بسته آنقدر زیاد شد که سرورها قادر نبودند از خدمات‌دهی به همه‌ی آن‌ها بربیایند. در نتیجه، بعضی از بازیکنان نتوانستند آن‌طور که باید و شاید محتوای جدید را تجربه کنند.

این وضعیت باعث شد تا استودیو بانجی (Bungie)، سازنده‌ی Destiny، توییتی را با مضمون زیر پست کند:

ما با پشتکار فراوان سرگرم بررسی کردن مشکلاتی هستیم که بازیکنان را در پلتفرم‌های مختلف از متصل شدن به [سرورهای] Destiny بازمی‌دارد.

به‌گزارش بعضی کاربران، بازی در این ساعات پیامی را به نمایش درآورده، مبنی بر اینکه «ظرفیت [سرورها] موقتاً پر است». در این میان، بسیاری از بازیکنانی هم که توانستند به سرورها متصل شوند، ناچار شدند تا زمان پیوستن‌شان به بازی در نوبت بمانند.

محتوای Rise of Iron چهارمین بسته‌ی الحاقی Destiny است و پس از گذشت حدوداً یک سال از بسته‌ی توسعه‌ی قبلی، یعنی The Taken King، برای این بازی منتشر می‌شود. بسته‌ی جدید سرزمینی پوشیده از برف را با نام Plaguelands به بازیکنان معرفی می‌کند و کمپین و محتویاتی چندنفره را به بازی اضافه خواهد کرد.

بسته‌ی Rise of Iron هم‌اکنون با قیمت ۳۰ دلار برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قابل خریداری است. مجموعه‌ای هم با نام Destiny: The Collection وجود دارد که در ازای پرداخت ۶۰ دلار، بازی Destiny را به همراه تمام بسته‌های توسعه‌ی آن، از جمله Rise of Iron، در دسترس خریداران قرار می‌دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده