نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

بازی Farming Simulator 2017 در پلی استیشن 4 هم از ماد ها پشتیبانی می‌کند

سازنده‌ی Farming Simulator 2017 تأکید کرد که بازی‌اش علاوه بر ایکس‌باکس وان، در پلی‌استیشن 4 هم از مادها پشتیبانی می‌کند.

چند روز پیش باخبر شدیم که مادهای دو بازی Fallout 4 و Skyrim به‌دلیل مخالفت سونی برای پلی‌استیشن 4 منتشر نمی‌شوند. اما گویا چنین محدودیتی لزوماً برای بازی‌های دیگر برقرار نیست؛ هرچند که این بازی‌ها از لحاظ آوازه و اعتبار در جایگاهی به‌مراتب پایین‌تر از ساخته‌های بتسدا قرار دارند. استودیو جاینتس سافتور (Giants Software)، سازنده‌ی بازی‌های شبیه‌سازی مزرعه‌داری Farming Simulator، اخیراً تأیید کرده که نسخه‌ی جدید این مجموعه در هر دو کنسول نسل هشت مایکروسافت و سونی، امکان اجرا کردن مادها (Mod) را خواهد داشت.

آن‌طور که حساب‌کاربری رسمی Farming Simulator در توییتر نوشته است:

صرفاً جهت تأیید: پشتیبانی Farming Simulator 2017 از مادها، از همان زمان انتشار بازی، در هر دو [پلتفرم] ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 فراهم خواهد بود.

بازی Farming Simulator 2017 قرار است در ۲۵ اکتبر (سه‌شنبه ۴ آبان) روانه‌ی بازار شود. این بازی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، سیستم‌عامل مک، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 قابل خریداری خواهد بود. فروشگاه استیم هم‌اکنون Farming Simulator 2017 را با قیمت ۳۵ دلار پیش‌فروش می‌کند.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده