// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

شایعه: ممکن است بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل عرضه شود

شاید بتوان اصلی‌ترین دغدغه هواداران سری کالاف دیوتی، عرضه Call of Duty: Modern Warfare Remastered دانست که با توجه به شایعات اخیر بنظر می‌رسد این بازی به صورت جداگانه نیز عرضه خواهد شد.

نمی‌توان منکر این شد که هواداران قدیمی سری بازی‌های ندای وظیفه بیشتر منتظر نسخه ریمستر شده Modern Warfare هستند تا بازی اصلی! درست در زمانی که اکتیویژن، ناشر بازی Call of Duty: Infinite Warfare، از نسخه ریمستر Modern Warfare به عنوان یک اهرم برای خرید بازی اصلی استفاده کرده، بنظر می‌رسد در آینده شاهد عرضه شدن این بازی به صورت جداگانه نیز باشیم. اخیرا شایعاتی حول این موضوع و صحبت‌های اخیر کارگردان بازی در مورد Call of Duty بگوش می‌رسد

طبق صحبت‌های اخیر دیوید پلاس، کارگردان بازی‌های استودیو راون، وی اخیرا در مورد نقشه‌های موجود در بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered صحبت کرده است. همچنین با توجه به صحبت‌های وی می‌توان از عرضه شدن این بازی به صورت جداگانه حدس‌هایی زد. وی در این باره می‌گوید:

تا قبل از امروز اعلام کردیم که این بازی در زمان عرضه دارای ۱۰ نقشه برای بخش چند نفره خواهد بود و این کار را قطعا انجام خواهیم داد. همچنین ۶ نقشه دیگر هم هنگام خرید این بازی یا خرید از طریق یکی از نسخه‌های ویژه Call of Duty: Infinite Warfare در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. به‌عبارتی کاربران قادر به بازی کردن در ۱۶ نقشه خواهند بود.

همانطور که در متن بالا خواندید، پلاس از نسخه‌ای ویژه از Infinite Warfare سخن گفته است. این بخش از جمله وی یعنی اینکه راه‌های دیگری نیز برای دریافت نسخه ریمستر شده Modern warfare نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. باید منتظر ماند تا ببینیم در آینده چه اخبار بیشتری حول این بازی منتشر خواهد شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare هم‌اکنون توسط استودیو راون در حال توسعه بوده و با خرید یکی از نسخه‌های Legacy Pro Edition یا Digital Deluxe Edition بازی Call of Duty: Infinite Warfare می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده