// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

تاریخ انتشار بازی موبایل Tuber Simulator مشخص شد

پیش‌تر در زومجی خبر معرفی بازی جدید PewDiePie، یعنی Tuber Simulator را مطالعه کردید. حال نیز تاریخ انتشار این بازی موبایلی مشخص شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی قبلی PewDiePie، یوتیوبر معروف، را که PewDiePie: Legend of the Brofist  نام داشت می‌توان یک بازی تقریبا موفق دانست. چرا که این بازی تقریبا توانست انتظارات تعداد زیادی از طرفدارانش را برآورده کند. از این‌رو، کاملا منصفانه است اگر بگوییم باید صبر کرد و دید که بازی جدید این شخصیت محبوب که Tuber Simulator نام دارد و تاریخ انتشارش در ۸ مهر ماه (۲۹ ماه سپتامبر) است، چگونه خواهد بود. اگر چیزی در مورد این بازی نمی‌دانید، مطلع باشید که Tuber Simulator شما را در نقش یک یوتیوبر وارد اتاقی کوچک و بدبو می‌کند که در آن باید سعی کنید به شخصی قدرتمند و معروف تبدیل شوید. فلیکس جلبرگ که نام مستعارش PewDiePie است، در پیام زیر تاریخ انتشار بازی را عنوان کرده است:

بازی Tuber Simulator در تاریخ ۲۹ سپتامبر به گوشی‌های موبایل شما خواهد آمد.

Tuber Simulator یک بازی کلیکی نخواهد بود و در نظر داشته باشید که نباید به واسطه‌ی نامی که پشت این بازی است، بدون حتی یکبار امتحان کردن، از آن منصرف شد. بهتر است صبر کنید و یکبار بازی را امتحان کنید، شاید از آن خوشتان آمد! خبر خوب اینکه این بازی برخلاف بازی قبلی PewDiePie، رایگان خواهد بود.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده