// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

تریلر اپیزود دوم بازی Batman: The Telltale Series

تنها چهار روز دیگر تا عرضه اپیزود دوم بازی Batman: The Telltale Series باقی مانده و حال استودیو سازنده تریلری جذاب از این قسمت را منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

تا چند روز دیگر اپیزود دوم بازی Batman: The Telltale Series تحت نام «فرزندان آرکام» (Children of Arkham) منتشر خواهد شد. در همین راستا استودیو تل‌تیل گیمز (Telltale Games)، سازنده و ناشر Batman: The Telltale Series، تریلری جدید از این بازی را منتشر کرده است. بنظر می‌رسد در این تریلر شاهد درگیری وین و لکه‌دار شدن سابقه خانواده‌اش هستیم.

اپیزود «فرزندان آرکام» در تاریخ ۳۰ شهریور ماه (۲۰ سپتامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین نسخه فیزیکی این بازی که شامل دیسک قسمت اول و سیزن‌پس بازی است، هم‌اکنون برای خرید در آمریکا موجود است. همچنین این نسخه فیزیکی امروز در اروپا هم عرضه خواهد شد. اگر قسمت اول این بازی اپیزودیک را تجربه نکرده‌اید، سریعا به تجربه بازی بپردازید. Batman: The Telltale Series یک تجربه‌ای خوب در دنیای کامیک و بتمن بحساب می‌آید. بازی که سعی کرده دنیایی جدید و از طرفی وابسته به کامیک را برای مخاطبین خود بوجود بیاورد.

| |


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده