نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

گیمرهای پی سی باید زمان بیشتری برای تجربه BioShock: The Collection صبر کنند

با اینکه امروز بازی BioShock: The Collection امروز برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود، گیمرهای پی‌سی باید دو روز دیگر برای تجربه این بازی صبر کنند.

چندی پیش اعلام شد که قرار است نسخه ریمستر بازی‌های بایوشاک در قالب یک بازی با نام BioShock: The Collection در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شود. حال مشخص شده است که این بازی با دو روز تاخیر برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. 

هفته گذشته یک پست در صفحه رسمی استیم بازی BioShock: The Collection منتشر شد که تاریخ انتشار بازی را پنج‌شنبه،‌ ۲۵ شهریور اعلام می‌کرد. تو کی گیمز، ناشر بازی هنوز توضیحاتی درباره علت این تاخیر ارائه نداده است. 

نکته خوب درباره نسخه رایانه‌های شخصی بازی این است که کسانی که پیش از این بازی‌های BioShock ،BioShock 2 و محتوای دانلودی Minerva's Den را خریده باشند، می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای نسخه‌های ریمستر این بازی‌ها را دانلود کنند. البته این مسئله در مورد بازی BioShock: Infinite صدق نمی‌کند. به نظر می‌رسد کسانی که طرفدار این مجموعه باشند، دو نسخه اصلی بازی را پیش از این خریداری کرده باشند زیرا از زمانی که این کالکشن معرفی شده است، این دو بازی برروی استیم تخفیف خورده‌اند. علاوه بر این، کسانی که نسخه‌های ریمستر بازی را دانلود کنند، کماکان به نسخه‌های اولیه بازی دسترسی خواهند داشت.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده