نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

شاون لیدن: در آینده شاهد پلی استیشن های بیشتری خواهیم بود

شاون لیدن رئیس استودیوهای سونی در مصاحبه اخیر خود با سایت ورج اعلام کرده که در آینده شاهد پلی‌استیشن‌های بیشتری مثل پلی استیشن 5 خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

شاون لیدن اخیرا مصاحبه‌ای با سایت The Verge داشته و در آن پیرامون مسائل متفاوتی صحبت کرده است. در بخش از صحبت‌ها نماینده سایت مذکور از لیدن پرسید که آیا معرفی پلی‌استیشن 4 پرو به این معنی است که دیگر شاهد عرضه کنسول‌های جدید به سبک همیشگی توسط سونی نخواهیم بود و این کمپانی روی عرضه کنسول‌های میان‌نسلی خواهد داشت؟ لیدن با اینکه پاسخ شفافی به این سوال نداد، ولی اعلام کرد که در آینده قطعا پلی‌استیشن‌های بیش‌تری عرضه خواهند شد:

فناوری و بهبود‌هایی که در پلی‌استیشن 4 پرو اعمال شده کاملا هم راستا با سمت و سویی است که بازار و خواسته‌های مشتریان به طرف آن حرکت می‌کند. به همین دلیل هم در حال حاضر هدف کلی ما این است که بتوانیم در دوره حیات پلی‌استیشن 4، عملکرد خوبی داشته باشیم و همه این کار‌ها به این منظور انجام می‌شوند. فعلا طرفداران خواستار کیفیت تصویری و گرافیک بالا در بازی‌ها هستند و پرو قادر به ارائه چنین کیفتی است. ولی اینکه پس از این کنسول چه اقدامی انجام خواهیم داد، سوالی است که فقط زمان پاسخ آن را می‌دهد. این اولین بار است که ما یک کنسول میان‌نسلی معرفی می‌کنیم و باید منتظر ماند و دید که واکنش طرفداران به آن چه خواهد بود. ولی این کاملا مشخص است که در آینده باز هم کنسول‌های پلی‌استیشن بیشتری عرضه خواهد شد.

کنسول پلی‌استیشن 4 پرو در تاریخ ۲۰ آبان عرضه می‌شود و قدرت آن نسبت به کنسول فعلی بیش از ۲ برابر افزایش یافته است. برای آشنایی بیش‌تر با این کنسول و ویژگی‌های آن، می‌توانید زوم‌کست زومجی در مورد پلی‌استیشن 4 پرو را تماشا کنید.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده