// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

بازی کلاسیک Castlevania IV را هم اکنون می‌توانید بر روی نینتندو 3DS بازی کنید

نینتندو بازی کلاسیک Castlevania IV کنسول سوپر نینتندو را در فروشگاه eShop برای دارندگان کنسول نینتندو 3DS در دسترس قرار داد. با زومجی همراه باشید.

بازی کلاسیک Super Castlevania IV در فروشگاه 3DS با قیمت ۸ دلار در دسترس است، اگرچه این بازی فقط روی 3DS جدید قابل بازی خواهد بود.

Konami بازی Castlevania IV را در سال ۱۹۹۱ میلادی تهیه و منتشر کرد، اولین بار بود که بازی Castlevania IV با همان کاراکتر و محیط کلاسیک روی SNES ( سوپر نینتندو ) منتشر شده بود. 

Castlevania IV

در حال حاضر Wii U هم بازی Castlevania IV را بر روی کنسول مجازی خود در دسترس دارد، اگرچه با خرید این بازی روی پلتفرم فعلی آن را روی پلتفرم دیگر دریافت نخواهید کرد. فروشگاه eShop از قابلیت Cross-Platform پشتیبانی نمی‌کند، شما برای بازی بر روی هر پلتفرم باید بازی را خریداری کنید.

3DS  جدید تنها کنسول دستی نینتندو است که بازی‌های سوپر نینتندو را از طریق Virtual Console پشتیبانی می‌کند، بازی‌های کلاسیکی از قبیل Super Mario World، Super Metroid، The Legend of Zelda: A Link To the past، Donkey Kong Country، EarthBound و Super Punch-out روی این کنسول در دسترس هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده