// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

کابل اترنت تنها رابط لازم برای انتقال اطلاعات به پلی استیشن 4 پرو است

کمپانی سونی در بخش سوالات متداول پلی‌استیشن 4 پرو اعلام کرده است که از طریق کابل اترنت می‌توان اطلاعات پلی‌استیشن 4 عادی را به نسخه پرو منتقل کرد. با زومجی همراه باشید.

یکی از دغدغه‌های کاربران در زمان خرید کنسول جدید، امکان انتقال اطلاعات و بازی‌های خود از سیستم قبلی به دستگاه جدید است. این نگرانی در قبال کنسول پلی‌استیشن 4 پرو که چهارشنبه شب معرفی شد، نیز صدق می‌کند. حال کمپانی سونی در بخش سوالات متداول این کنسول در پاسخ به سوال مطرح شده در باب امکان انتقال اطلاعات و داده‌ها از نسخه عادی پلی‌استیشن 4 به پلی‌استیشن 4 پرو چنین اعلام کرده است:

بله، این امکان وجود دارد. می‌توانید بازی‌ها، فایل‌های ذخیره، ویدیوهای ضبط شده و اسکرین‌شات‌ها، تنظیمات سیستمی و دیگر محتواها را از نسخه عادی پلی‌استیشن 4 به پلی‌استیشن 4 پرو با استفاده از کابل اترنت استاندارد انتقال دهید. از این روش می‌توانید برای انتقال اطلاعات بین دو پلی‌استیشن 4 عادی، بین دو پلی‌استیشن 4 پرو و از پلی‌استیشن 4 پرو به نسخه عادی نیز استفاده کنید. لازمه انجام این امر نصب بودن بروزرسانی نسخه 4 یا بالاتر بر روی هر دو سیستم و استفاده از یک حساب کاربری PSN مشترک است.

علاوه بر این در کنسول جدید می‌توانید وارد حساب کاربری PSN خود شده و نسبت به دانلود دوباره بازی‌ها و محتواهای خریداری شده اقدام کنید. مسلما فایل‌های ذخیره نیز به سیستم جدید منتقل می‌شوند.

پلی‌استیشن 4 پرو نسخه قوی‌تر پلی‌استیشن 4 است که پیش از این با نام پلی‌استیشن نئو شناخته می‌شد. این کنسول که از استریم 4K، اجرای بازی‌ها با رزولوشن 1080p، نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه و HDR پشتیبانی می‌کند، با قیمت ۳۹۹ دلار در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) عرضه خواهد شد. برای آشنایی با جزئیات بروزرسانی نسخه 4 پلتفرم نسل هشتم سونی می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده