// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

بازی F1 2016 برای iOS و اندروید عرضه می شود

به دنبال رونمایی گوشی قدرتمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، استودیوی کدمسترز از انتشار بازی F1 2016 برای پلتفرم iOS و اندروید خبر داده است. این بازی مدتی قبل برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اپل اخیرا انتشار بازی F1 2016، ساخته استودیوی کدمسترز را برروی پلتفرم iOS با بهره‌مندی از قدرت تراشه جدید A10 در گوشی جدید آیفون 7 تایید کرده است. F1 2016، جدیدترین شماره از سری بازی‌های فرمول یک است که مدتی قبل برروی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده بود.

به دنبال این رونمایی، اکنون کدمسترز با انتشار یک پست برروی وبلاگ رسمی استودیو رسما از انتشار بازی F1 2016 برروی اندروید، iOS و tvOS خبر داده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده برروی سایت استودیو نسخه گوشی‌‌های همراه F1 2016 شامل تمام تیم‌های رسمی، رانندگان و پیست‌های رقابت شامل نام‌‌های تجاری جدید مانند پیست شهر باکو در فصل هیجان‌انگیز حال حاضر می‌شود. توسعه‌دهندگان وعده ارائه جزئیات بالا و کیفیت بصری مناسبی را برای لذت از هیجان‌انگیز ترین رقابت‌های موتوراسپورت در جهات داده‌اند. اینکه دقیقا گیم‌پلی بازی برروی سیستم عامل iOS‌ و اندروید به چه نحوی عمل می‌کند هنوز مشخص نیست، با این حال، انتظار برای تجربه این بازی مسابقه‌ای برروی گوشی‌ هوشمند می‌تواند جذاب باشد.

F1 2016، تازه‌ترین ساخته استودیوی کدمسترز یکی از بهترین شماره‌های این بازی با توجه به زمان ساخت طولانی آن از زمان انتشار در سال ۲۰۱۰ محسوب می‌شود. در صورتی که علاقمند به دریافت اطلاعات بیشتر از این بازی هستید می‌توانید بررسی ویدیویی زومجی از این بازی مسابقه‌ای را تماشا و دانلود کنید. البته این نخستین باری نیست که کدمسترز یک بازی فرمول یک ‌را برای دستگاه‌‌های iOS منتشر می‌کند. این شرکت در گذشته نیز F1 Racr Stars را به صورت رایگان برای iOS عرضه کرده بود. با این حال، با توجه به اعلام کدمسترز بازی F1 2016 رایگان نخواهد بود.

|


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده