نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹

Mass Effect: Andromeda روی پلی استیشن 4 پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

به‌گفته‌ی تهیه‌کننده‌ بازی Mass Effect: Andromeda، این بازی روی هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن پرو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. با زومجی همراه باشید.

بازی Mass Effect: Andromeda روی دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو نرخ فریم یکسانی خواهد داشت. این موضوع را فبریس کُندومیناس، تهیه‌کننده‌ی بازی از استودیو بایوور، در حاشیه‌ی برگزاری نشست پلی‌استیشن اعلام کرد. وی طی گفت‌وگو با وب‌سایت گیم‌اسپات خاطرنشان کرد که نسخه‌ی جدید مس ایفکت روی هر دوی این کنسول‌ها به‌شکل ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. با این حساب، با وجود آنکه کنسول جدید از قدرت بسیار بیشتری نسبت به پلی‌استیشن 4 برخوردار است، اما در Andromeda نظاره‌گر تأثیر آن روی نرخ فریم نخواهیم بود. البته از آنجا که ویدیوی به نمایش درآمده‌ی Mass Effect: Andromeda در مراسم شب گذشته مربوط به نسخه‌ی پیش از آلفا است، این امکان وجود دارد که با اتمام مراحل بهینه‌سازی، بازی در زمان انتشارش عملکرد گرافیکی بهتری را به نمایش بگذارد.

بنا به شنیده‌ها، بازی‌های Infamous: First Light و Infamous: Second Son هم در پلی‌استیشن 4 پرو با همان نرخ فریمی اجرا می‌شوند که پیش‌تر در پلی‌استیشن 4 دیده‌ایم. البته تأثیرات نرخ فریم بالاتر، صرف‌نظر از سبک بازی، در بخش‌های چندنفره بیشتر به چشم می‌آید و باید دید که بازی‌هایی مانند Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare در کنسول جدید از این لحاظ چه وضعیتی خواهند داشت.

بازی Mass Effect: Andromeda قرار است در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده