نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

نینتندو بازی های موبایل Animal Crossing و Fire Emblem را تا سال ۲۰۱۷ عرضه نمی‌کند

ظاهراً در پی معرفی بازی Super Mario Run، نینتندو انتشار بازی‌های موبایل Animal Crossing و Fire Emblem را تا اوایل سال ۲۰۱۷ به تعویق انداخته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طی کنفرانس خبری اپل نظاره‌گر معرفی شدن بازی Super Mario Run برای سیستم‌عامل iOS بودیم. اکنون باخبر شده‌ایم که کمپانی نینتندو (Nintendo)، که قاعدتاً درگیر آماده کردن این بازی است، انتشار بازی‌های موبایل Animal Crossing و Fire Emblem را تا سال آینده‌ی میلادی عقب انداخته است. آن‌طور که وب‌سایت بیزنس وایر (Business Wire) گزارش‌اش داده، این دو مجموعه که انتظار می‌رفت «به‌زودی» به دستگاه‌های موبایل راه پیدا کنند، نهایتاً تا پایان مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) وارد دنیای اسمارت‌فون‌ها خواهند شد. از آنجا که مدتی است خبری از این دو بازی نشنیده‌ایم، به نظر می‌رسد که ادعای بیزنس وایر صحت داشته باشد و با این حساب، فعلا نمی‌توانیم نسخه‌ی موبایل این دو مجموعه را تجربه کنیم.

بازی‌های موبایل Animal Crossing و Fire Emblem قرار است به‌طور رایگان (Free-to-Play) برای اندروید و iOS عرضه شوند که بنا به رسم معمول، پرداخت‌های درون-برنامه‌ای هم در آن‌ها وجود خواهد داشت. این دو بازی که پس از Miitomo، اپلیکیشن اجتماعی نینتندو و حاصل اولین همکاری با کمپانی DeNA، روانه‌ی سیستم‌عامل‌های موبایل می‌شوند، قرار است طیف مخاطبان نینتندو در دنیای اسمارت‌فون‌ها را گسترده‌تر کنند؛ به‌شکلی که نسخه‌ی جدید Animal Crossing می‌تواند در جذب کردن کودکان و بانوان موفق عمل کند و در آن‌سو بازی موبایل Fire Emblem هم می‌خواهد دل طرفداران «سرسخت» مجموعه را به دست بیاورد.

بازی Super Mario Run در ماه دسامبر امسال (آذرماه-دی‌ماه) برای سیستم‌عامل iOS منتشر خواهد شد. بنا به شنیده‌ها، این بازی قرار است در آینده برای اندروید هم عرضه شود.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده