// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

Salvation، آخرین بسته الحاقی بازی Black Ops 3 برای پلی استیشن 4 منتشر شد

Salvation، آخرین بسته‌الحاقی Call of Duty: Black Ops 3 امروز برروی پلی‌استیشن 4 منتشر شده است. هرچند این پایانی بر بسته‌های افزودنی این بازی اول شخصی تیراندازی نیست اما پایانی بر حالت کمپین Zombies Origins خواهد بود.

 اکتیویژن امروز Salvation، آخرین بسته‌الحاقی بازی Black Ops 3 را برروی پلی‌استیشن 4 منتشر کرد. به واسطه بسته‌الحاقی فوق بازیکنان ویژگی‌های جدیدی شامل چهار نقشه حالت چندنفره از جمله Citadel و Micro را دریافت می‌کنند. به ویژه دومین نقشه یادآور فیلم کلاسیک I Shrunk the Kids است که در آن شخصیت‌ها به اندازه‌های میکرو در می‌آمدند. Outlaw، دیگر نقشه جدیدی بازی Black Ops 3 است، این نقشه با حال و هوای وسترن، بازسازی از نقشه Standoff در بازی Call of Duty: Black Ops II محسوب می‌شود. Rupture، آخرین نقشه جدید در این بازی تیراندازی اول شخص خواهد بود. این نقشه که شباهت بسیاری به منطقه Outskirts در بازی Call of Duty: World at War دارد، در فضایی با تکنولوژی بالا تنظیم شده است.

Salvation همچنین مرحله جدیدی با نام Revelations را به حالت زامبی خواهد افزود. این آخرین حماسه Origins Zombies است که نخستین بار در هشت سال گذشته با Call of Duty: World at War آغاز شده بود. در این مرحله، ریچتوفن، دمپسی، تاکئو و نیکولای‌، شخصیت‌های اصلی داستان در نهایت به هویت واقعی دکتر مانتی پی می‌برند. این قسمت آخرین نمایش از نبرد در مقابل «شیطان باستانی» در «نبرد نهایی انسان و آن‌ددها (undead)» است.

Salvation اکنون با قیمت ۱۵ دلار برای خریداری در دسترس قرار دارد. در صورتی که از دارندگان سیزن‌پس ۵۰ دلاری Black Ops III باشید می‌توانید بسته فوق را به صورت رایگان دانلود کنید.

مارک لامیا، رئیس تری‌آرک یک بیانیه‌ گفت:

تیم تری‌آرک برای ایجاد این یک سال شگفت‌انگیز برای بازیکنان Call of Duty: Black Ops III به شکل خستگی ناپذیری کار کرده و  ما امیدوارم که بازیکنان از آنچه ما ایجاد کرده‌ایم لذت برده باشند. انتشار Revelations از ارزش معنوی بالایی برخوردار است؛ این ثمره ماجراجویی ۸ ساله برای ساخت است و یک سفر بسیار ویژه که با طرفداران خود داشته‌ایم.

Salvation به عنوان بخشی از توافق انحصار زمانی میان اکتیویژن و سونی، ابتدا برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده است. در صورتی که روند گذشته ادامه داشته باشد، احتمالا در ماه آینده شاهد انتشار بسته‌الحاقی برروی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی خواهیم بود.

Black Ops 3 پیش از این سه بسته الحاقی Eclipse ،Awakening و Descent را به عنوان بخشی از Season Pass بازی دریافت کرده بود.

|


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده