// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

تصاویری منتسب به کنترلر الیت پلی استیشن 4 فاش شد

طبق یک سری عکس‌های فاش شده از سوی یک خرده فروش بنظر می‌رسد سونی در حال ساخت کنترلر الیت برای کنسول پلی‌استیشن 4 است که در نشست پلی‌استیشن رونمایی خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

هرچقدر به «نشست پلی‌استیشن» نزدیک می‌شویم، شایعات و اخبار حول سونی و کنسول نسل هشتمی این کمپانی بیشتر می‌شود. یک سایت خرده فروشی امروز لیست محصولات خود را بروز کرد و در لیست محصولی جالب مشاهده شده است. این طور که بنظر می‌رسد سونی در حال ساخت کنترلر الیت پلی‌استیشن 4 بوده و این کنترلر که ۸۰ دلار قیمت دارد، در رویداد «نشست پلی‌استیشن» که فردا برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. همچنین طبق عکس‌های منتشر شده، کنترلر الیت پلی‌استیشن 4 شباهت بسیار زیادی به کنترلر الیت ایکس‌باکس وان دارد. به عبارتی جدای از شکل ظاهری شما می‌توانید با تعویض دکمه‌ها کنترلر خود را شخصی سازی کنید.

همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید، کنترلر الیت پلی‌استیشن 4 با انحنای بیشتری نسبت به مدل اصلی ساخته شده و همانند کنترلر ایکس‌باکس وان دارای یک سری پدال است که در پشت کنترلر تعبیه شده‌اند. همچنین در انتهای صفحه مربوط به خرید این کنترلر آمده که کنترلر الیت پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۱۱ آبان ماه (۱ نوامبر میلادی) عرضه خواهد شد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده