نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

دیزنی بازی‌های Marvel: Avengers Alliance را غیرفعال خواهد کرد

دیزنی اعلام کرد که دیگر از بازی Marvel: Avengers Alliance و دنباله آن پشتیبانی نمی‌کند و آخر این ماه میلادی هم بازی‌ها را به طور کامل غیرفعال خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

دیزنی در چند وقت اخیر اقدام به غیرفعال کردن برخی از بازی‌های خود کرده است. این کمپانی چندی پیش رسما به پشتیبانی از بازی Disney Infinity پایان داده و آن را غیرفعال کرد و حال اعلام کرده که دیگر از بازی‌های Marvel: Avengers Alliance و Marvel: Avengers Alliance 2 نیز پشتیبانی نخواهد کرد. جالب اینکه نسخه دوم این بازی شش ماه پیش عرضه شده است. دیزنی با انتشار بیانیه‌ای در این مورد گفت:

امروز ما رسما اعلام می‌کنیم که دیگر از بازی‌های Marvel: Avengers Alliance و Marvel: Avengers Alliance 2 پشتیبانی نخواهیم کرد و این شامل تمام نسخه‌های بازی اعم از نسخه گوگل‌پلی، اپ‌استور، آمازون، ویندوز استور و فیسبوک می‌شود. از امروز، دیگر اقدام به فروش نمی‌کنیم و امکان دانلود آن‌ها هم فراهم نیست. با این حال افرادی که پیش از این بازی را دانلود کرده‌اند، می‌توانند تا تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) آن‌ها را تجربه کنند.

Disney همچنین در ادامه اعلام کرد که دلیل اتخاذ چنین تصمیمی، تمرکز بیشتر روی دیگر پروژه‌های آنلاین و بازی‌ها و برنامه‌های موبایل است:

ما از تمامی حمایت‌ها و محبت‌های طرفداران این بازی‌ها تشکر می‌کنیم. اتخاذ چنین تصمیمی برای ما بسیار دشوار بود، با این حال تصمیم گرفتیم تا تمرکز خود را روی دیگر بازی‌ها بگذاریم.

همچنین یکی دیگر از نمایندگان کمپانی دیزنی هم در صحبت با سایت گیم‌اسپات، دلیل اصلی اتخاذ چنین تصمیمی را شرح داد:

بازی Marvel: Avengers Alliance برای مدت زمان بیش از ۴ سال یکی از موفق‌ترین محصولات دیزنی در فیسبوک بود که طرفداران زیادی هم داشت. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا نسخه دوم این بازی را هم عرضه کنیم. ولی متاسفانه استقبال‌ از این بازی به حدی که انتظار داشتیم نبود و در نهایت ما تصمیم گرفتیم تا روی خلق تجربیات جدید متمرکز شویم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده