// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

نسخه کنسولی بازی Chroma Squad بزودی عرضه خواهد شد

کمپانی باندای نامکو اینترتینمت اعلام کرد که بازی نقش آفرینی تاکتیکی Chroma Squad که با محوریت مجموعه پاور رنجرز (Power Rangers) ساخته شده بزودی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

روز گذشته کمپانی باندای نامکو اینترتینمت در اقدامی اعلام کرد که دارندگان پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن ویتا و ایکس‌باکس وان در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی قادر به تجربه بازی Chroma Squad خواهند بود.

داستان بازی Chroma Squad از این قرار است که پنج بدل‌کار تصمیم می‌گیرند که کار خود را کنار گذاشته و سریالی تلویزیون همانند پاور رنجرز بسازند. گیم‌پلی این بازی ترکیبی است از خرید و ارتقا تجهیزات، ترکیب سلاح‌ها و ساخت روبات‌های غول‌پیکر به منظور مبارزه بر علیه هیولاها. هدف نهایی انجام این فعالیت‌ها بالا بردن تعداد بینندگان سریال است. شیوه مبارزات بازی Chroma Squad به صورت تاکتیکی و نوبتی است. تریلر معرفی این بازی را در زیر تماشا می‌‌کنید:

|

سال گذشته بود که بازی Chroma Squad برای اولین بار روی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. هزینه‌های ساخت این بازی از طریق جمع‌آوری سرمایه‌های عمومی در وب‌سایت کیک‌استارتر تامین شده است. استودیو برزیلی بیهولد استودیوز (Behold Studios) در ساخت این بازی از گرافیک مبتنی بر اسپرایت و موسیقی ۸ بیتی (چیپ‌تیون) استفاده کرده است. نسخه‌های کنسولی با قیمت مشابه رایانه‌های شخصی یعنی ۱۵ دلار به فروش خواهند رسید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده