نویسنده: میثم علی حسنی
// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

Voice Pack شخصیت آدام جنسن بازی Deus Ex به بازی Dota 2 اضافه شد

همراه با انتشار جهانی بازی Deus Ex: Mankind Divided یک Voice Pack مخصوص با صدای شخصیت اصلی این سری برای بازی Dota 2 منتشر شد. با زومجی و جزئیات بیشتری از خبر همراه باشید.

بالاخره جدیدترین نسخه از سری بازی Deus EX با نام Mankind Divided منتشر شد و کمپانی اسکوئر انیکس همزمان با عرضه جهانی این بازی به دارندگان نسخه پیش خرید آن یک Voice Pack بازی Dota 2 با صدای Adam Jensen اهدا کرد. این دومین بار است که این شرکت یک محصول مجازی برای Dota 2 عرضه می‌کند و پیش از این شاهد انتشار یک باندل شامل یک Ward، یک Courier و یک Loading Screen با نام Final Fantasy Type-0 HD bundle برای این اثر بوده‌ایم. 

Fallout 4 Voice Pack و Rick and Mort Voice Pack دو نمونه دیگر از محصولات مجازی غیر مرتبط به بازی محبوب کمپانی ولو است که می‌توان در بازی از آن‌ها استفاده نمود. Voice Pack در بازی Dota 2 شامل دو قسمت Announcer و Mega Kill می‌شود که به ترتیب اولی اتفاقاتی مثل از بین رفتن تاورها یا حمله حریف به آن‌ها، کشتن Roshan، کشتن Courier و چند مورد دیگر را گزارش می‌دهد و دومی مربوط به گزارش مردن هیروها و اطلاعاتی از این دست است. در Deus Ex’s Adam Jensen Voice Pack شاهد گردآوری بیش از ۲۲ دقیقه دیالوگ توسط الیاس توفکسس صدای پیشه این شخصیت هستیم. برای خرید این Voice Pack می‌توانید از فروشگاه بازی Dota 2 نیز استفاده کنید و با پرداخت ۵.۹۹ دلار آن به دیگر آیتم‌ها خود بیافزایید.

بازی Deus Ex: Mankind Divided توسط زومجی به صورت ویدیویی مورد بررسی قرار گرفته که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید و بزودی بررسی آن نیز منتشر خواهد شد:


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده