نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

انتشار بازی Pocket Troops در کافه بازار‍

استودیو مدریک که علاوه بر ساخت بازی‌هایی نظیر خروس جنگی برای پلتفرم موبایل، برخی از بازی‌های انگلیسی را به زبان فارسی نیز بومی‌سازی می‌کند، در جدیدترین اقدام خود، دست به بومی‌سازی بازی محبوب Pocket Troops زده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی بی‌خاصیت‌ها یا Pocket Troops که در ژانر استراتژی-نقش‌آفرینی موبایلی توسعه داده شده، مدت‌ها است که در بین بازی‌های محبوب بازار موبایل دیده می‌شود و حال گیمرهای ایرانی می‌توانند آن را به زبان فارسی تجربه کنند. بازی بدون هیچ تغییری در محتوا به‌دست مخاطب می‌رسد و کاربران کافه بازار می‌توانند اطمینان داشته باشند که بازی تفاوتی با نسخه‌ی بین‌المللی خود ندارد.

در بی‌خاصیت‌ها، شما در نقش یک فرمانده‌ی جنگی این وظیفه را خواهید داشت تا سربازانی تازه‌کار را به جوخه خود اضافه و به مرور آن‌ها را تقویت کنید. این نیروها به مرور زمان پیشرفت خواهند کرد و این قابلیت در اختیار شما قرار داده می‌شود تا به سلیقه‌ی خود آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.

علاوه بر این، سیستم پرداخت درون برنامه‌ای به‌واسطه‌ی شبکه شتاب انجام می‌پذیرد و واحد مالی تمامی تراکنش‌ها ریال خواهد بود. بازی در حال حاضر با بیش از ۵ میلیون دانلود در استورهای آنلاین مختلف، بیش از ۴۰۰ میلیون ساعت وقت گیمرهای سراسر جهان را به خود اختصاص داده است!

جذابیت‌های بی‌خاصیت‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود و بازی در زمینه‌ی بصری نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. طراحی خاص سربازها سبب شده است تا آن‌ها در عین قدرت و بزرگی، خنده‌دار هم باشند و به این ترتیب بازی برای قشر وسیع‌تری از مخاطب‌ها در دسترس قرار بگیرد.

برایان فارگو، تهیه‌کننده ارشد فال‌آوت، در رابطه با این بازی می‌گوید: سیستم شخصی‌سازی بازی ستودنی و به‌شدت سرگرم‌کننده است! نقد و بررسی‌های انجام گرفته از بی‌خاصیت‌ها در بین منابع خبری بین‌المللی حوزه بازی نیز حکایت از موفقیت این عنوان در جذب مخاطبان دارد.

گفته می‌شود که بازی تا کمتر از ۱۰ روز دیگر در دسترس گیمرهای اندرویدی ایران قرار خواهد گرفت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده