نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

هفته آینده Overwatch را به صورت کاملا رایگان بر روی کنسول ها تجربه کنید

وب‌سایت رسمی بازی Overwatch، امروز اعلام کرد که هفته آینده، بازیکنان می‌توانند این بازی را به صورت کاملا رایگان برروی کنسول‌های نسل هشتمی امتحان کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگر هنوز شانس این را پیدا نکرده‌اید که بازی جدید و فوق‌العاده محبوب اورواچ را تجربه کنید، هفته آینده و به مدت سه روز می‌توانید به صورت کاملا رایگان حتی بدون در اختیار داشتن بازی، آن را برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تجربه کنید. این خبر را بلیزارد در وب‌سایت رسمی بازی اعلام کرد.

دارندگان کنسول‌های نسل هشتمی، از تاریخ ۹ تا ۱۲ سپتامبر (۱۹ تا ۲۲ شهریور)، می‌توانند این بازی را به صورت کاملا رایگان بازی کنند. برای این کار اگر بازی را خریداری نکرده‌اید، می‌توانید در فروشگاه پلی‌استیشن و ایکس‌باکس نسخه‌ی رایگان Overwatch را دانلود کنید. در این سه روز، تمام ۲۲ قهرمان بازی به همراه ۱۳ نقشه آن در دسترس خواهند بود. حالت‌های Quick Match، Custom Games، Weekly Brawl و دیگر حالت‌های بازی نیز در این بازه زمانی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. نکته بسیار جالب این آخر هفته رایگان، این است که شما می‌توانید در این مدت سطح خود را بالا ببرید و گزینه‌های شخصی‌سازی مختلفی را برای قهرمانان خود آزاد کنید. اگر هم تصمیم گرفتید پس از پایان این مدت زمان Overwatch: Origins Edition را خریداری کنید، تمام پیشرفت شما به بازی خریداری شده منتقل خواهد شد. 

برای تجربه این بازی برروی ایکس‌باکس وان، شما باید مشترک سرویس گلد ایکس‌باکس لایو باشد اما اگر پلی‌استیشن 4 دارید، نیازی به داشتن عضویت پلی‌استیشن پلاس برای تجربه بازی نخواهید داشت. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده