نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

بازی جدید استودیوی بایوور به زودی رونمایی می‌شود

مدیر اجرایی الکترونیک آرتز اخیرا اعلام کرده که استودیو خوش‌نام بایوور به‌زودی از یک IP کاملا جدید رونمایی خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

بایوور برای طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی یک استودیو بسیار محبوب است؛‌ سازنده بازی‌هایی چون Dragon Age و Mass Effect که از آن‌ها به عنوان بازی‌هایی بسیار موفق یاد می‌شود. این استودیو در حال حاضر مشغول ساخت بازی Mass Effect: Andromeda است که سال آینده عرضه خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد که به‌زودی بایوور از یک IP کاملا جدید هم رونمایی کرده یا حداقل اطلاعاتی از آن ارائه می‌کند. این خبر را پاتریک ساندرلند، مدیر اجرایی EA، اعلام کرد. وی در مصاحبه‌ای که با Gl.biz داشت در این مورد گفت:

نیاز نیست این واقعیت را که بایوور در حال ساخت یک IP جدید است پنهان کنیم و در آینده‌ای نزدیک راجع به این بازی صحبت خواهیم کرد. همچنین تیم‌های بازیسازی دیگر الکترونیک آرتز هم در حال ساخت IP‌های جدید هستند. چرا که همواره باید بین ساخت دنباله بازی‌های موفقی چون FIFA ،Battlefield ،Madden یا Star Wars و ساخت بازی‌هایی کاملا جدید تعادل ایجاد کنیم.

سادرلند در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که امروز دنیای بازی‌های ویدیوی پیشرفته‌تر شده و راحت‌تر می‌توان فهمید که ساخت بازی با چه حال و هوایی موفق‌تر خواهد بود. به همین دلیل هم EA در طول مراحل ساخت یک بازی با افراد زیادی مشورت می‌کند تا یک بازی موفق ساخته شود:

هدف ما این نیست که یک گروه با ایده‌های کاملا متفاوت برای‌مان بازی بسازند. ولی ما دوست داریم که از نظرات گیمر‌ها در طول فرآیند ساخت یک بازی استفاده کنیم. این به ما برای رسیده به ایده‌های بهتر کمک می‌کند.

در راستای بهره بردن از نظرات گیمر‌ها، EA اخیرا کارگاهی در شهر استکهلم برای استودیو دایس تاسیس کرده که گیمر‌ها در آنجا می‌توانند بازی‌های این استودیو را تجربه کنند و EA هم از بازی کردن آن‌ها فیلم می‌گیرد. این امر باعث می‌شود تا بعدا با بررسی این فیلم‌ها، مشخص شود که گیمر‌ها در کدام قسمت از بازی به مشکل می‌خورند و همچنین می‌توان باگ‌های بازی را نیز به این طریق شناسایی کرد تا محصول نهایی، یک بازی عاری از مشکل باشد.

IP جدید استودیو بایوور در شعبه ادموند این استودیو در دست ساخت قرار دارد و مراحل پیش تولید آن از سال ۲۰۱۲ آغاز شده است. بایوور در آن زمان اعلام کرد که در این بازی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز استفاده خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده