// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

بازی های کارناوال واقعیت مجازی اکتبر امسال برای پلی‌ استیشن VR عرضه می شوند

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های کارناوال هستید، باید بگویم که سونی در ماه اکتبر میلادی تعدادی از بازی‌های کارناوال واقعیت مجازی را برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR منتشر می‌کند. با زومجی همراه باشید.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی وبسایت پلی‌استیشن، سونی قصد دارد تا یک سری از بازی‌های کارناوال (بازی‌هایی که معمولا در مراکز تفریحی و جشن‌ها قابل بازی هستند) را برای هدست واقعیت مجازی خود منتشر کند. از این‌رو اگر از علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها هستید، خوشحال باشید زیرا در تاریخ ۲۸ مهرماه (۱۹ اکتبر میلادی) برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR می‌توانید ۱۲ بازی کارناوال را در خانه خود و در دنیای واقعیت مجازی به جای رفتن در مراکز تفریحی تجربه کنید. این دوازده بازی به شما اجازه می‌دهند تجربه‌ای جالب و هیجان‌انگیز را در زمینه‌های تیراندازی، پریدن یا گرفتن اجسام مختلف را تجربه کنید.

در زیر می‌توانید لیست این ۱۲ بازی را مشاهده کنید:

Alley Ball: نه توپ را می‌توانید از یک مسیر مشخص چرخانده و به سورخ‌ انتهای راه بیاندازید.

Ring Toss: در این بازی می‌بایست ۵ حلقه را به سمت گیره‌های مشخص شده پرتاب کرده تا امتیاز بگیرید.

Golden Arm: بازوان شما چقدر قوی هستند؟ در این بازی باید به کوزه‌های طلایی شکل با نهایت قدرت ضربه بزنید.

Down The Stretch: در این بازی مسابقه‌ای می‌بایست با چرخاندن توپ‌ها و انداختن آن‌ها در سوراخ‌های انتهای سطح شیب‌دار، برنده شوید.

Pop Darts: با ۶ دارتی که در اختیار دارید می‌بایست ۸ بالن مورد نظر را که مدام در حال حرکت کردن هستند هدف گرفته و بترکانید.

Shooting Gallery: هرچقدر می‌خواهید تیراندازی کنید ولی، زمان محدودیت بزرگی برای شما بحساب می‌آید. در یک زمان مشخص می‌بایست به بیشترین تعداد از هدف‌های نوشتاری که برای شما مشخص می‌شوند شلیک کرده و امتیاز کسب کنید.

Climbing Wall: با نهایت سرعت خود از دیوارها بالا رفته و به بالاترین نقطه مورد نظر برسید. از این‌رو می‌توانید گنج مورد نظر در آن محیط را بدست آورده و برنده شوید.

Shark Tank: باید سعی کنید هر سه نگهدارنده مورد نظر را با ضربات متعدد به هدف‌های متحرک، در آب فرو ببرید.

Funnel Cake Stacker: می‌بایست تلاش کنید تا بیشترین تعداد قیف کیک در سینی‌های مورد نظر را بگیرید.

Swish: شما ۶۰ ثانیه فرصت دارید تا بیشترین تعداد سبد را که می‌توانید درست کنید.

Haunted House: شما بر روی یک کارت متحرک حول یک خانه مرموز قرار دارید. حال با هدف گیری می‌بایست به بیشترین تعداد از هدف‌هایی که می‌توانید شلیک کنید.

Fast Pitch: تا چه اندازه در گرفتن توپ و سایر وسایل مهارت دارید؟ زیرا در این بازی می‌بایست وسایلی را که به شکل دیوانه‌واری به سمت شما پرتاپ می‌شود بگیرید.

از طرفی با بازی کردن این بازی‌ها می‌توانید یک سری بلیط دریافت کنید که تبدیل به جوایز نقدی مجازی می‌شوند. با جمع آوری تعداد مشخص، قادر به بازی کردن بازی‌های جدید هستید. همچنین هر بازی دارای بخش ثبت امتیاز جهانی است که می‌توانید با دوستانتان و سایرین به رقابت کردن بپردازید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده