// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

جزئیات تازه ای از مجموعه Assassin's Creed: Ezio Collection منتشر شد

وب‌سایت فرانسوی گیم‌بلاگ (Gameblog) جزئیات و اطلاعات جدیدی از مجموعه معرفی‌نشده Assassin's Creed: Ezio Collection بر روی وب‌سایت خود منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

مدتی پیش بود که در لیست رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی در کشور کره جنوبی مجموعه Assassin’s Creed: Ezio Collection مشاهده شد و شایعاتی مبنی بر انشار این مجموعه توسط کمپانی یوبی‌سافت با هدف احیای شخصیت «اتزیو» و آشنایی بازیکنان بیشتر با این شخصیت محبوب در فضای مجازی منتشر شد. حال وب‌سایت گیم‌بلاگ علاوه بر انتشار تصویری از این مجموعه، جزئیات و اطلاعاتی از آن منتشر کرده است.

برطبق گزارش وب‌سایت گیم‌بلاگ مجموعه Assassin’s Creed: Ezio Collection، علاوه بر سه بازی Assassin's Creed II ،Assassin's Creed: Brotherhood و Assassin's Creed: Revelations و تمامی بسته‌های الحاقی آن‌ها، دارای Assassin's Creed: Lineage (مجموعه‌ای سه قسمتی از فیلم‌های کوتاه با محوریت جیوانی آدیتوره، پدر اتزیو) و Assassin's Creed: Embers (انیمیشنی کوتاه با محوریت آخرین روزهای زندگی اتزیو و آموزش شائو جون) نیز خواهد بود. بازی‌های این مجموعه با رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد. تصویر منتشر شده در وب‌سایت گیم‌بلاگ از مجموعه Assassin’s Creed: Ezio Collection را در زیر مشاهده می‌کنید:

Assassin’s Creed Ezio Collection

گیم‌بلاگ پیش‌بینی می‌کند که Assassin’s Creed: Ezio Collection در ماه نوامبر (آبان تا آذر) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 با قیمت ۷۰ یورو به فروش خواهد رسید. این مجموعه همچنان به صورت رسمی معرفی نشده و قیمت ۶۰ دلاری آن در ایالات متحده آمریکا چندان دور از انتظار نیست. بازی Assassin's Creed II همواره به عنوان یکی از برترین بازی‌های سری Assassin's Creed و تاریخ بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود. این بازی که نمرات فوق‌العاده‌ای را از منتقدین مختلف کسب کرده و جوایزی از جمله برترین بازی سال از آکادمی علوم و هنرهای تعاملی را به خود اختصاص داده، با استناد به آمارهای منتشر شده در سال ۲۰۱۰، در حدود ۹ میلیون نسخه فروش داشته است.

پیش از این نیز مجموعه Assassin's Creed: Ezio Trilogy در سال ۲۰۱۲ بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 3 عرضه شده بود. همچنین به واسطه پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل می‌توانید بازی Assassin's Creed II را بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان تجربه کنید. کمپانی یوبی‌سافت تایید کرده است که بازی جدیدی از سری Assassin's Creed در سال جاری عرضه نخواهد شد اما شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه جدیدی از این سری در سال ۲۰۱۷ با محوریت تمدن مصر به نام Empire منتشر شده است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده